27 Nisan 2018 Cuma

ÜLKEYİ BATIRMAYA DOYAMADILAR: BANKALAR(KARA PARA AKLAMA TEKNİKLERİ)

Bu ülkedeki insanların delirmesi sadece başdeli yüzünden değil çünkü delilik yukarıdan aşağıya en kılcal damarlara kadar çoktan yayıldı. Sokakta ve kurumlardaki deliler yüzünden de mütemadiyen deliriyoruz efenim. Her yerde delilik ve aptal yerine konma ile karşılaşan insan doğal oalrak bir süre sonra ortama uyumlanır. İki gündür Yapı Kredi ile uğraşıyorum. Yıllar önce kapattırdığım kredi kartını basmış o yıllardaki ev adresime göndermek gibi bir mallığa imza atmış. Napıyorsunuz diye aradım öyle bir kart yok diye çağrı merkezinden işlem yapamıyorum. Şikayeti sitelerine yazdım şikayette telefon numaram yokmuş ulaşamamış diye şikayeti kapatmış. Oysa ellerinde telefonum var, ad var, müşteri numarası var çağrı merkezindeki kız telefonu ismimi hitap ederek açıyor? Böyle bir manyaklık yok yine oturup sırayla BDDK'dan başlamak üzere oraya şikayet buraya şikayet başlatacaklar beni. Evde oturan insanı sırf kredi kartı itelemek için taciz edip huzurunu bozuyorlar ve üste de bütün yüzsüzlükleri ile bir şey yapamayız filan diyorlar. İnanılmaz.

Aha bakıyoruz durumuna batmış pezemenkler derdi beni gerecek öyle mi? Herkesten 1 TL toplasam kafasıyla banka kurtaracaklar allan gerizekalıları.



1 TL nominal hisse artışı sermaye arttırımı zart zurtu da kara para aklama girşimidir. Bunların yatırımcıları ağırlıklı yabancı sermaye. Kara para aklamanın en kolay yolu hisse senedi işlemleri. İstediğin ülkeye girer çıkarsın. Kart itelemek, kredi vermeye kasmak, kredi yapılandırmak vs. de borçlandırma ile nakit akışını sağlamak. Faizlerin düşük tutulması islami cart curt gerekçeyle değil Türkiye'yi borçlandırma manyaklığı. Şahıslar komisyonlarla zengin olurken ülkeyi günden güne batırıyorlar. Aşağılık yaratıklar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)