14 Nisan 2018 Cumartesi

SİZİN GİBİ HALKLARIN BEN AMK

Siz şahitsiniz Putin oyalanma avantaj kaybediyorsun dedim ben defakarca. Tayyo'nun ipinin ucunun kimde olduğu belli de dedim. Dedik bunları hep. Noldu? Dümdüz edecektin çoktan o ABD üslerini, O Kudüs'ü. Ha gücün yoktur yahut sen çoktan Suriye'yi satmışsındır bu şerefsizlere bilemem. Ama bu eli kanlı gerizekalı şerefsiz sürüsüne dur diyemeyen halkların da ben AMK.




Şu konuşma için demişler ki fos çıktın. Bu saatten sonra bu yavşak ikiyüzlülere şunu şunu yapacağım demek hepten kerizlik zaten. Yapacağı bir şey varsa haber vermede yapsın artık bir zahmet. İran da bu işten kazanç elde edeceksin sanma demiş ama İran genelde hava civa ancak doğrudan saldırırlarsa ebelerine atlar tabi. Bakınız haklılığını ispat etmekle uğraşırken Irak, Lübnan vs. hep zaman kaybetti boşa ve hiç oldular gittiler. Yavşak sürüsü iftiracı şerefsiz hükümetlere ve onların olan biteni mal gibi izleyen halklarına hiçbir şey ispat etmek zorunda değilsiniz. Haklılığından eminsen alacaksın kellesini geçeceksin. Ben şahsen hayatım boyunca hiçbir şerefsize izahat vermedim hiçbir şerefsizin de mazeretini dinlemedim. Dünyadaki en gereksiz vakit kaybıdır bunlar.

Bazı solcu liboş tiplerin yorumlarını görüyorum da bu dangalaklar daha dün bu ateş harlanırken mizansen olduğu belli olan sonradan da zaten böyle olduğu ispatlanan Yahudi senaryosu Suriye'deki küçük kızın Esat yüzünden çektiği acılar konulu yahut diğer figüranlarla oluşturulmuş her türlü senaryonun reklamnı yaparlarken bugün efenim Trump şöyle böyle diyorlar bilmem ne. Hatta bir tane yazı gördüm önceki kimyasal saldırılar gerçekmiş ama bu değilmiş filan. Sizler de ne beyinsiz, vicdansız, aşağılık, yüzsüz, ikiyüzlü, ezik varlıklarsınız. Acılar içinde geberirsiniz ve dünyaya geldiğinize bin pişman olursunuz.




Mavi Marmara vakasında ölenler kimler için ölmüş daha da net görülüyor herhalde? Kimin için ve ne için savaştığınızı anlayamayacak kadar malsanız hiçbir şey yapmamayı tercih edeceksiniz. E mal mal olduğunu anlayamaz ki demeyin hiç bütün mallar içten içe mal olduğunu bilir. Bilememek için akli yetersizlik çok ileri safhada olmalı. Sadece ezikler aksini ispatlamaya çalışırken ortalığın içine eder ve bunların sayısı da çoktur maalesef. Çünkü mallar.

Bakınız zekam yetmedi sıçtım ve kötülüğe alet oldum itirafından ısrarla kaçınan ezik psikolojisine net bir örnek. Belli ki vicdanı dürtüyor ama kulaklar yersiz kibir yüzünden tıkalı olduğundan bağlamı yakalayamıyor bir türlü. Bağlamı açayım ben; HDP programının elinize tutuşturulmuş İncil olduğunu anlayamayan yerlilersiniz. Elinize program tutuşturup ülkemizi alıyorlar elimizden. Vatansız kalırsınız da mülteci ağlaklığınız samimi olur en azından umarım.



Bakınız burada bir diyalog var, öncesinde muhafazakar biri yapılan hamlelerin masum müslümanların ölmesinden başka bir işe yaramadığı mealinde bir şeyler söylüyor. Konuşmaları biraz dağınık hepsini koymuyorum. Ezcümle bu mücahit arkadaş adeta bir süper kahramanmış gibi karşısındakini korkaklıkla suçlayıp akılcı davranışın ne denli gereksiz olduğunu beyan ediyor. Bu ezik ve sorunlu tiplerden çok var malum. Ona da söyledim buraya da yazayım, 

"Sen mi, senin gibiler mi dünyayı dize getirip Allah'ın buyruklarını yayacak? Vasfın ne senin? Ne gibi bir kerametin var? Allah kibirle gözü dönüp onun yarattığı canları hiçe sayanları mı vekil atamış? Kulaklarınız iblislerin vaatleri ile dolmuş biraz iyiliğe güzelliğe kafa yorun."

Madem Kuran kodları ile yaşadığınızı iddia ediyorsunuz buyurun kod sizde çalışıyor mu acaba bir kontrol edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)