3 Aralık 2022 Cumartesi

TARİKAT BOKUNDA BOĞULAN TÜRKİYE

 https://www.birgun.net/haber/karanlik-dunya-bir-cocugu-yuttu-tarikat-karanliginda-henuz-6-yasinda-412258?fbclid=IwAR26MKsBLwmjWgPTUxSIpOBc-JGu3Cqv-pWEJh3GoE2CM7jPA99n26_mbc4

 Kendi öz çocuğuna bile acımayan sapık işkenceci açgözlü görmemiş ezik canilerin gönlünü hoş tutmaya çalışan tüm siyasilerin de belalarını bulma dileğiyle. Bugün Türkiye'de açık açık bu tarikat şerefsizliğine son vereceğiz diyen tek bir politikacı bile yok zaten bu tarikat pisliği bitirilsin bu çocuklar bu sapıkların elinden alınsın diyen geniş halk kitleleri de yok. Bütün bu olan bitenleri aşağılık birer iblis gibi izliyoruz hepimiz. Bu ülkenin burnu asla boktan çıkmamalı. ASLA!

8 Temmuz 2022 Cuma

ATILMIŞ TOPLAR BULUŞMUŞ BOKLAR


Nasıl da sere sere ilan ediyorlar aynı bokun laciverdi olduklarını çünkü ellerindeki halkın mallığına güvenleri tam. Ülkeyi bölmeye çalışan teröristlerle kolkola gezip ülke işgal altında sınır güvenliği yok diyenlere düşmanlık. Buyrun bu şerefsizler oy topladı bu halktan yıllarca e böyle halka müstahak her şey. Zafer Partsi oy patlaması yaşayacak kodumunun sittin sene biz bu oyunu oynarız bu halkla diyen köpekler ha onlar da siyasi onlara da güven olmaz ama Türklere hakaret ede ede geleceğiniz nokta planladığınız nokta olmayacak.

20 Haziran 2022 Pazartesi

KOMÜNİZM

Ben Komünist Gördüm! - Aydemir Güler - Aydaki Adam: İlker Canikligil - B17 - YouTube

 Hala komünizm ponçikliği yapanlar var. Beyfendi gerçekten içtenlikle olsa gerek komünizm illa parti devletine dönmesine gerek yok diyor lakin parti devleti olmayan kominist devlet yok demek ki uygulanabilirliği teoriden çok farklı gelişiyor sebebi elbette insan faktörünün açgözlü ezik karakteri, bu karakteri hiçbir sistemle yenemezsiniz ister komünizm getirin ister şeriat niyet ne olduğu iddia edilse de netice otokrasiye evrilir bu otokrasi de sürü hayvanı olan insanların karşısında bir kukla ya da gerçek lider ve onu besleyen ondan beslenen simbiyotik ilişki içinde bir oligarşi eşliğinde peydahlanır. Biri patron halk der kendi patron takılır diğeri patron Allah der kendi patron takılır kapitalizm diğerlerinden daha dürüsttür açıkça ben yani insanoğlu şerefsiz haysiyetsiz beyinsiz ezik bir açgözlüyüm ve buna göre sistem kurarım der. Beyfendinin söylediği kapitalizm bu tip karakterlere istedikleri gibi şerefsizce davranmalar için en uygun atmosferi yaratır dolayısıyla baskılanması gereken insani özellikler alenen hiç çekinilmeden aktiviteye dönüşebilir diğer sistemlerde ise inkar ya da üstü örtülme devam eder ya da kutsala ya da ideolojiye atıflarda bulunarak normalize edilmeye çalışılır ama herkes olan bitenlerin normal olmadığının farkındadır ve hiçbir şey normalize filan olmamıştır. Günümüz batı ülkeleri sosyal devlet anlayışını devreye sokuyor çünkü vahşi kapitalizm sonrası belli bir denge politikası izliyorlar yani evrim geçiriyorlar fakat bizdeki vahşi kapitalizm 80 sonrası devreye girdi şu anda da yine vahşi kapitalistlerin desteği ile iktidara gelen siyasal islamcılar eliyle en ileri seviyesi yaşanıyor ve karşımızda yine otokrasi var çünkü her sistem otokrasiye evrilir insan eliyle kapitalizmde de sermaye ayrıcalıklı sınıftır ve her konuda söz sahibidir üstelik inanılmaz faşisttirler de bakınız sosyal medya devlerine hepimize laf öğretiyorlar resmen onu söyleme atarım bunu söyleme cezalandırırırm çünkü kapitalizm ödül ceza sistemi ile çalışır köprek gibi eğitir ama aynı şeyi mesela Çin yüksek puanlı makbul vatandaş sistemini deneyince hemen bu insanlar köpek mi diye carlarlar. Neticede Atatürk hem siyaseten hem de ekonomik olarak karma bir sistem getirmiş ve dengenin kurulması için gerekli altyapıyı sağlamıştır netice yine açgözlü şerefsiz aşağı bilimum partiler eliyle ilkel dönemlere dönmüş bulunduk. Unutulmaması gereken bir şey var ki dini ya da sosyalizm gibi ideolojik sistemler dogmacıdır gelişime kapalıdır yayılımcılığını dikta ile yapar kapitalizmse ikna ile kandırır ikna yolları genellikle rüşvet, bonus gibi ödüller ya da yaratıcı cezalardır, evrilmeye açıktır tıpkı hayat gibi acımasız şekilde evrilir bazen de kıyakları olur ama götürüsü getirisinden büyüktür. İnsanlara hazır kıyafet dikip herkese aynı kıyafeti giydiremezsiniz herkesin kendine has karakteri vardır belki de sadece karakterlere göre dünyaya dağılıp kendimize uyan sistemde yaşama şansını elde edersek bir ihtimal daha huzurlu bir dünyada yaşarız ya da gen editing :/