27 Eylül 2018 Perşembe

BİZ TÜRK OLABİLİR MİYİZ BÖYLE BİR ŞEY YA?

Hala Vahdettin milli mücadeleye destek verdiydi Atatürk kazık attı geyikleri. Evet ebesini sikti monarşinin bir ailenin davarı olmayın diye? Eee? Yani sizler kulluğa köpekliğe meraklı olabilir bu yüzden yozlaşmış kuklalaşmış bir yönetimin götünü yalamak isteyebilirsiniz. Bu alışkanlığınızı bugünlere de taşımaya hevesliydiniz ve becerdiniz de bir ölçüde ama biz Türkler sevmiyoruz öyle şeyleri cnm. Atatürk'ü kendi ortalamayı bile yakalayamayan zeka seviyenizle anlamaya bile kasmadan anladım sanmanızsa ayrı patetik.

Bakınız ben bu Dingiliz, Yahudi vs. prodüksiyonlarına kızmıyorum çünkü zayıf yaradılışlı oldukları için hile zaruri bunlar için ve doğal da. Canlıların hayatta kalma hatta sömürme gibi işlerini halledebilmek için savaşmakta özgür bırakıldığı bir hayvanat bahçesindeyiz. Kimseyi ama barış çohgsel, el vicdan el aman gibi dilenciliklerle yenemezsiniz. Kaldı ki böyle bir hak kazanımı bana çok aşağı.

Yani bu din simsarları eliyle yaptıkları hiçbir şeye demem ki orada kırmızı kartlık pozisyon var vs. Ama halkımdan çok utanıyorum. Türklük gerçekten bitmiş veya belki de ben gerçekten yanlış anlamışım onu. Aslında olay bazı özel Türkler ve kalabalık yığınlardı, tüm hikaye buydu.

Atatürk en güzel hikayelerden birini tarihe kazıdı ve beş para etmez insanların ona hakaretlerini dinliyoruz. Buna izin veriyoruz?!? Bu ülkede yaşayan kimse ya ben Türküm demesin yahut diyelim ki Türklük matah bir şey değil Bilge Kağan, Timur, Atatürk... matahdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)