27 Eylül 2018 Perşembe

ASMAYALIM DA BESLEYELİM Mİ?

Belki bilirsiniz Roma zamanında Druidler Mana adlı şehirlerinde toplandığında hepsini öldürdü. Bunu elbet taktik için yaptı lakin bazen her ne kadar vahşi bir trajedi olsa da bazı saçmalıkların elde kalan tek çözümü budur. Fakat insanlar yine saçmalar tabi. Yani çözümlerin her zaman pembiş olabileceğini varsaymak tam bir "ben bu konuda bir şey yapmak istemiyorum" deklaresi.

Tarihte bu tip pek çok katliam oldu bunların büyük kısmı insanlığı geriletti ama bazıları daha mantıkklı bir dünya sundu bize. İnsanların zibilyon yıldır DNA'sına yazılan kodları 15 senelik eğitimle değiştirebileceğini sanmak. Bilemiyorum Altan zor o iş. Tabi şunu da eklemek isterim. "Beni bunu yapmaya sen zorladın" bir psikopat atasözüdür. Aslında kimse kimseyi bir şey yapmaya zorlayamaz. Bizler sadece altından kalkabileceğimiz yahut altında kalacağımız tercihler yapıyoruz. Hepsi bu.

Fakat tabi en büyük sorun kendini akıllı sanan aptalların sorumluluk alma hevesi. Bunlar niye böyleler? Muhtemelen eziklikten.

Şimdiye kadar işleri ilkellikle hallettik. Kendimizi yok etmezsek daha gider de böyle. Genetik ilerleyince bakalım neler olacak. Ben açık söyliyim organik hayvan olmayı steril lab. faresi olmaya tercih ederim. O yüzden yine iyi bir zamana denk gelmişim gibi. Umarım benim genetik kombinasyonuma benzer birileri bir daha bu dünyaya gelmez. Eğer bu talihsizlik tekrar yaşanırsa onun veya onların atası olarak şimdiden kendilerine bol sabır diliyor ve geçmiş olsun diyorum. Çok büyük geçmiş olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)