2 Ocak 2018 Salı

Camileri Ahıra Çevirdiler Yalanıyla Türkiye'yi Ahıra Çevirdiler



O mu demiş bu mu demiş kanıt var mıymış yok muymuş hiç ama hiç delil kovalayacak değilim. Bu çapsız sapıkların kafalarının nasıl çalıştığı dillerinden düşmeyen Arap hikayelerinden belli zaten. Benim şahsen çocuğum yok ama ben rahatsız oluyorum lan bu sapıklığın rahatça dile getirilişinden. Hele ki bu çolupu çcuğu olan nasıl oluyor da feys'te iki kahrolsun bağzı şeyler deyip rahatlayıveriyor. Karısına kızına yok soyulmuş domates yok kafaı açıksa yolludur dedirtebiliyor. Ulan delirttiniz alayınız yemin ediyorum sadece bu hayvanlar aleminin en az evrim geçirmiş yaratıkları değil sizlerin suskunluğu da delirtiyor beni. Ne yapayım namusunuzun peşini de ben mi kovalayayım ne yapayım amk?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)