27 Temmuz 2017 Perşembe

Yok 10bin Yılın Savunması Evet Konumuz Ahmet Şık :/

Ahmet Şık'la da ilgili bir şey yazmayayım diyordum da evreni kurtaran minik solcu kafası gerçekten ne kadar zararlı yea. "Bin yılda bir görülen o muhteşem savunması"ndaki büyük resim tahlilimiz pek örtüşmüyor çünkü ben AKP ve FETÖ örgütü arasında güç kıskançlığı, ganimet paylaşımı kavgası çıktığını düşünmüyorum yani FETÖ'nin aşağı kademesi hatta Tayyip'in kendisi bile belki öyle sanıyordu başta ama böyle bir şeyin olması mümkün değil. Aşağıda tabi ki itişmeler kakışmalar yaşanabilir ama bütün bunların yukarısında yapılan plan canlı bomba yerleştir patlat sistemi indir aşağı taktiğinden başka bir şeye benzemiyor da hadi bunlar tahlil farklılıkları o bu ama olay tabi ki şurada kopuyor. "Kahrolsun istibdat yaşasın hürriyet" malum mazisi olan bir laf lakin bu laf Ermeni çeteler işgalci güçlerle bir olup Türkleri katletmeden önce onlarla birlikte söylendi. Konuyu niye Türk ve cumhuriyet düşmanlıklarına getirip Ermeni soykırımından ve Dersim'den bahis açıyor biliyor musunuz? Çünkü kafa o kadar pozlanmış ki odağı bir türlü sosyalizm adı altında ezberletilenlere getirmeden duramıyor. Şu an devletin tüm kurumları çökertilmiş, kendi ülkemizde istenmeyen vatandaş ilan edilmişiz milyonlarca insan olarak ve ego tatmini için birleştirici dilden uzaklaşmayı göze alıyor. Sanki ülkede Ermeni problemi var. Daha bugünü kurtaramadık güya geçmişi temize çekmeler onlar bunlar. Sorarsan ben dürüstüm ben gazeteceyim ben solcuyum filan der. Açık söyliyim bu ne dürüstlük ne gazetecilik ne de solculuk. Çok yanlış geliyorsunuz arabanın burnu hep yolda kalıyor park edemiyorsunuz bir türlü. Evet dünyada hiçbir benzeri olmayan bir sol modeline inandırılmış olanlar, sizden bahsediyorum.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)