31 Temmuz 2017 Pazartesi

DERTLENİYORUM AMK NE VAR?

Hep dünyanın derdi seni mi gerdi abartıyorsun filan diyorlar bazen. Valla pek dünyanın derdiyle o kadar da alakalı değilim. Mesela dünya 5 dakika içinde yok olacak kesin bilgi şeklinde güvendiğim kaynaktan bilgilendirme alsam yakınlarımda şampanya varsa direkt patlatırım. Öyle veya böyle biten şeylerde sıkıntı yok, sıkıntı çekilen eziyetlerde. Ya daha yeni üniversite sınavından çıkıp arkadaşlarıyla gezintiye çıkan gencecik çocuklar patladı Ankara'da. Ben en çok hayatının baharında gençlere üzülüyorum. Hayatı çok sevene yaş yok tabi ama çocuk zaten nerede olduğunu tam kavrayamamış, yaşlı da iyi kötü hayatı görmüş yaşamış oluyor. Ama tam hazırlanıp büyük bir heyecanla hayata adım atmak üzereyken böyle bir vahşetle katledilmek nedir. Ve biz bugün o bütün acılı aileleri de görmezden gelerek önümüze attıkları kemikleri kemiriyoruz. Yok memen göründü yok görünmedi MEME İŞTE ULAN GÖRÜNSE NE GÖRÜNMESE NE KODUMUNUN GÖRMEMİŞ HANZOSU! VE EVET DERT EDİYORUM TÜM BUNLARI, NE YAPAYIM YAVŞAK MI OLAYIM ÇOĞUNLUK GİBİ? SAYINIZ YETMİYOR MU? BEN Mİ LAZIM OLDUM BİR DE?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)