7 Temmuz 2017 Cuma

ADALET YÜRÜYÜŞÜNDE KÜSTÜRDÜĞÜNÜZ AMCANIN DA AHI ÇIKSIN ALAYINIZDAN

Bugün 60 yaşlarında Adalet yürüyüşüne katılan dünya tatlısı bir beyle tanıştım. Rahatsızlandığı için dönmüş ama tekrar gidiyordu. Bilhassa Kocaeli sınırları içinde yemedikleri hakaret, küfür kalmamış. Çomarları toplayıp salmışlar belli ki üstlerine. PKK'lılar, teröristler, vatan hainleri diye bağırıyorlarmış üstüne de galiz küfürler. Bunlar tabi hiç seslerini çıkarmamış ama polis tutmasa linç bile edeceklerdi dedi. Polisler bile dayanamamış proestoyu protesto edecekseniz adam gibi edin, küfür sataşma yapmayın onlar size küfrediyor mu insan olun filan demiş çomarlara. Velhasıl adam ağlayacak gibiydi, .ok ağrına gitmiş, ben vatanım için yürüyorum bana vatan haini diyorlar ben kimin için yürüyorum o halde dedi. Dedim ülke bir kaç parçaya bölündü ama biz doğru taraftayız, o çomarların olmayan şereflerine haysiyetlerine değil kendi şerefimize onurumuza sahip çıkıyoruz üzülmeyin. Adamcağız da teşekkür ederim kızım, artık bundan sonra böyleymiş demek dedi :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)