27 Temmuz 2017 Perşembe

HELE Bİ TOPLAŞIN FAL BAKTIM SAVAŞ ÇIKTI O_o

Valla geçen kahve falı baktım tabi insan aşk meşk var mı filan gibi şeyler görür. Ben ne gördüm peki? Avrupa ülkeleri Vatikan hamiliğinde olası savaş için gizli görüşmeler yapıp ordularını geliştirmek ve savaş hazırlığı yapmak için toplanmış filan. Ay o eski hikaye demeyin Avrupa da işgal ediliyor resmen. Ve müslümanlar gelecek ebemize atlayacak muhabbeti de tüketilmiş değil oralarda.  Tabi malum olma hadisesi değil bu, kafayı oralara takma olayı. ABV politika. 

Açıkçası gerizekalılar ve onların gerizekalılıklarına kafa yormak hiç ilgi alanım değil dolayısıyla politika da normalde en sevmediğim mevzulardan ama en çok önemsediğim konuyla doğrudan alakalı. Özgürlüğüm ve bağımsızlığım. Atatürk gibi evet ve diğer Türkler gibi tabi ki. Hiçbir zaman var olayım da nasıl var olursam olayım kafasını yakalayamadım. Sadece nefes alıp vermek gayesi bana yetmedi maalesef. Ha genel görüşlere göre büyük diye nitelendirilen gayelerim de olmadı öyle(burada Atatürk'le yolum ayrılıyor, o kiiim ben kim zaten :)).

Kusura bakmasınlar ama dünya hümanizm ponçikliği kasanların hayalindeki/idealindeki bir dünya olmadığı gibi o noktadan da çok çok uzakta. Bu çok net. Dolayısıyla ben özgürlüğümün ve bağımsızlığımın muhafazasında bu kafalara değil Türk kültürünün bende de tezahür eden gerçek kimliğine ve Türk devletinde yaşıyor olmaya güveniyorum. Bu ben doğmadan önce tehdit edilmeye başlanmış. Hatta yüzyıllardır da böyleymiş zaten.

Ben özgür olacağım ki ponçiklik hayali kurabileyim. Yaşadığımız dünyada hiçbir halk özgür değil. Ama yine benim halkım özgür olacak ki diğer halklarla kardeş bu işler böyle gitmesin be ya diyaloğu ve işbirliği geliştirebilelim. Topyekün dünyayı kurtarma hayalleri kurmadan önce bir kendi hücrenizden çıkmayı deneyin(hayır başkasının hele ki senin ülkeni darmadağan edenlerin ülkesinde besleme olarak yaşayınca hücrenden çıkmış olmuyorsun) yoksa dünyayı kurtarırsın, o kolay iş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)