30 Eylül 2017 Cumartesi

DÜNYAYI SİRKE ÇEVİRDİLER SİZLER DE UCUBEDEN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİLSİNİZ


http://www.imdb.com/title/tt4955480/?ref_=nv_sr_1

Her yerde büyük bütçeli neo liboş propagandası diziler göze göze sokulurken ve eşcinsel yahut zenci değilsek çok şerefsiz varlıklar olduğumuzu kavramışken başka türlü diziler de çekiliyor. Onlardan biri de düşük bütçeli düşük takipçili ve beğenili Great News dizisi ve ben bayılıyorum bu diziye.

Fotoğrafta gördüğünüz dizinin ikinci sezonunun ilk bölümünden bir sahne. ABD'deki haberciliğin reyting uğruna yozlaşa yozlaşa iyice sirklerdeki ucube şovuna dönmesini temsilen güzel bir kare. Ayrıca hassasiyetin nasıl da ucubeleştirildiği de vurgulanmış. Soldaki köpek askeriyede görev almış eşcinsel bir köpek ve mağdur, yanındaki kadın bütün afro amerikan kadınlarını temsil ettiğini iddia eden ve öz gelenekleri adına büyücülüğün canlandırılması gerektiğini savunan belgeselci bir tip, onun yanındaki Obama diye bir başkanın aslında hiç seçilmediğini iddia eden komplo teorisyeni Obama düşmanı, onun yanındaki dünyadan bi haber sırf görüntüsü ve bağlantıları yüzünden haber spikeri olmuş bir tip, tulum giyen baştaki köpeği gay olduğu için eğitmek istemeyen ve bunun için dini inanç gerekçesini gösteren köpek eğitmeni(bu arada kadın olduğunu iddia ediyor ve feminiz duyarlı kadınlar ona hayır sen kadın değilsin diye bağırıyor), onun yanındaki meksikalı gibi giyinerek kendini meksikalı yaptığını iddia eden transırkı çok yanlış anlamış biri, en sağda da tüm bunlar karşısında dili tutulan klasik haberci. Ne kadar tanıdık değil mi?


Ciddi meseleleri dikkat çekme manyağı, biricik olma sevdalısı, ezik ruh hastası tiplerin eline verip kitleleri oyalamak ve uyutmak için kullanıyorlar. Doğal olarak tüm ciddi meseleler bir bir sulandırılıyor, içleri boşaltılıyor ve ortalık tımarhaneye dönüyor.


Mesele şu, gerçekleri ve çözümleri bulup tüm bu zırvalıkları sahneye koyan saykoların işini bitirmek mi istiyorsunuz yoksa ruh hastası zavallılar olarak her halukarda zaten çok gereksiz olacak olan ömürlerinizi bu manyaklıklarla mı harcayacaksınız? Sanırım tercihinizin ikincisi olduğu çok açık. Çünkü 5 yaşında filaken delirmiştiniz zaten :/

VASIFSIZ UŞAKLARIN YARATTIĞI SIKINTILAR


İsrail'den başka kimse tanımazken ABD de Barzani'ye dur hele bir bekle pazarlıktı oydu buydu var daha referanduma dedi ama tabi primat bu anlamaz dinlemez. Neyse yine olan bize olur öyle veya böyle, bir şekilde her şey bize kaçıyor çomar devrinde.

29 Eylül 2017 Cuma

KÖŞEYE SIKIŞTIKÇA DAHA NELER YUMURTLAYACAK BAKALIM



Laf olsun torba dolsun kafasının son yumurtaları O_o Ha bu arada "Güney" Kürdistan kuruluyor, ordumuz, yargımız ve diğer tüm devlet kruumlarımız bitik, kamu ve özel sektör dış borçlarımız sayesinde çoktan kerhane gülü olduk, halk her geçen gün daha da sistematik bir biçimde cahilleştiriliyor ve delirtiliyor, insan, hayvan, doğal bitki örtüsü canı değersizleştiriliyor, ülkedeki demografik yapı değiştirilirken araya sızan bir sürü teröristle birlikte yaşıyoruz falan filan. Cenazelerimizi kendimiz de yıkardık, bunun için seni çekmek isteyeceğimizi nerenden çıkardın yine?

25 Eylül 2017 Pazartesi

ERMENİ, RUM; YAHUDİ YALAMAYA DOYAMAYANLARA HATIRLATMA


https://eksisozluk.com/entry/70990313

Şu Ermeni, Rum, Yahudi yalakalığında sürekli bak işte kovduk şöyle oldu böyle oldu diyen cahiller acaba ne zaman mübadelenin karşı tarafından gündeme getirildiğini ve bu konuda direttiğini öğrenecekler. Elbette hiçbir zaman çünkü kafasını kurdurtmuş bir kere velhasıl kafa rahat :/

ALAYINIZIN MÜSTAHAKI NAZİLER FİLAN ZATEN? DAS İLAHİ ADALET BEYB :/

Ay Almanya sağa mı kayıyor diye bıklanıyorlar son yapılan seçimlerden sonra. İktidardaki Hristiyan Demokrat Birliği Partisi de aynı kısaltmadaşı HDP gibi neo liberal sosyalist bık bık bir parti değildi zaten? 

Alman milliyetçiliği çok uzun süredir cezalandırılıyordu zira Atatürk'ün de dediği gibi millet olma bilincini yitirenler her zaman başka milletlerin avı olmadı köpeği olur ama demek cezanın vadesi bu kadarmış. Hitler denen şerefsizi Almanların başına saranlar aynısını bugün Türkiye'de yapıyor. Hitler kimlerin parlamentolarında ayakta alkışlanmış hangi monarkların bebişi olmuş kimler sermaye akıtmış ona bir bakılsa görülecek. Ama bakmak filan zor işler bazılarına tabi. Ha milliyetçiliği bitireceğini sanan pembiş hayalliler de önce şerefsiz milletlerin kuklası olmayı bıraksın bir. Çünkü dünyayı kurtarma işi aptalların becerebileceği bir şey değil maalesef :/

24 Eylül 2017 Pazar

PRİMAT CEHENNEMİ GÜNLÜĞÜNDE BUGÜN


Buyrun Güney Kürdistan'mış. Kodumunun Osmanlı'sı ne kadar ezik yavşak Türk düşmanı varsa doldurmuş Anadolu'yu. Bakınız acizler hep lafı öyle veya böyle ne kadar kalabalık olduklarına geitiriyorlar. Emperyal çükü ile gerdeğe girmeye kasan mallar İran'da da Kürtler var onlar da ayaklanır şurada da var onlar da ayaklanır sayıp döküyorlar. Bunların neden yüzlerce yıldır devlet kuramadığını da bu ezik ve mal profilden anlayabiliyoruz. Ve Arapların da neden hep onun bunun oyuncağı olduğunu da yobaz söylemlerinden kavrıyoruz. Biri de demiş ki Türkiye adını beğenmiyorsunuz ama siz Kürdisitan adını kullanıyorsunuz hayırdır filan. El cevap demiş Orta Doğu kırması soyu sopu belirsiz. Çünkü bölgenin adı o O_o Türklük öyle bir düşmüş ki karşımızda düşman diye bu paçavralar var. Yazıklar olsun.

Evet karşımızda kendi kaderini kendi belirleyen bir avuç şerefsiz var. ve her zamanki gibi olan biteni sadece izleyen ve kaderi hakkında tek bir söz dahi edemeyen Kürt adı altında anılan yığınlar, kimsenin onları düşündüğü filan yok onun için sürekli iki ateş arasında kalıyorlar ama kaderlerine yön vermek için herhangi bir irade ya da emek vermek gibi gayet insani tepkilerden de tamamen yoksunlar. Orta Doğu'yu kan gölüne çevirenlerin attığı iktidar ve maddi güç kemiğine tav olan şerefsiz ezikler. Bu uğurda çoluk çocuk demeden bir sürü insanın katledilişi ile güya savaşan ama aslında sahne sırasını bekleyen mal sürüleri. Türkiye'yi sadece kağıt üstünde bir devlete çevirenlerin maşası, Suriye'yi yıkmaya çalışanların maşası, Irak'ın leş yiyicileri. Evet sizler kaderinizi seçtiniz ve iblis oldunuz. Ateşiniz bol olsun.

Ve insanlar derbi geyiği çeviriyor! Şu ortamda maç geyiği yapanın fındık kadar aklı yok. Her türlü olmamışlığın hırsını ordan burdan misal futbol takımından hakem ibneliğinden filan çıkaramazsın. Bunlar normal seyreden hayatta ufak tefek sıkıntılar için kullanılacak nefret objeleri.

Yaşın yanında kurunun yandığını düşünmüyorum zira kuru filan kalmamış. Ezcümle umarım tepemize nükleer silah teknolojisinin en son ürünleri yağar.

19 Eylül 2017 Salı

HOBİ OLARAK YİNE YAVŞAK OL AMA ABARTMA!

Biri şöyle bir yazı paylaşılmış: 

https://eksisozluk.com/entry/70862795

Yazı silinirse diye bir ksımını alıntılıyorum "sen o rahat icinde gezesin diye, sen evet sen ve senin gibiler o yapay tamamen kurgulanmis hissiyatin icinde kendini ''onlar gibi'' olmak ile mutlu ederken ; nijerya nin havzalarini petrol ile kapladi dutch royal petrol... hollandali senin gibilerin yaptiklarini bosna da.sierre lione nin bogrunu desti de beers gunde 1 dolara ''insan'' calistirarak... sen o yesillik icinde gezerken huzur icinde evrene pozitif enerji verirken ;kongo nun ormanlarini kuruttu kaucuk sagmak icin, gabon da abanoz birakmadi ''publarda'' soguk birani icerken sana huzur veren gitarlar icin, sen guven icinde hissederken pismis tuglali yollarda afrika da burasi benim topragim diyeni asit varilinde eritti o biralari ile unlu belcikali modernler, sen hep gulumseyen insanlari gordugu icin mutlu olurken, asya da cocuk sikmeye gidiyordu luksemburglu elitler... filistinde yuzunden vurdu 7 yasinda ki cocugu...geldikleri gibi gittiler"

Kimlerden bilemem ama şu yazıya cevap olarak efendim orada trafik çok rahat çünkü insanlar çok saygılı tamam mı siz yeterince eğitimli/akılı/yetenekli değilsiniz diye gidemiyorsunuz ondan böyle yapıyorsunuz başkasının vicdanına karışmayın bık bık yazanlar var. Bu tip şeyler yazanlara sesleniyorum. Ne yapacaksanız yapın ama çapınızı belli etmeyin artık lan. Yeterince sığlık ve çapsızlık gördük. Teşhir etmeyin artık kendinizi yeter.  Refahın olduğu yerde insanlar kıskançlıkla, yok efendim takıntılı aşkla onla bunla lüks manyaklıklarla birbirini yer yine ama elbette düzgün işleyen bir hukuk sisteminde,  çıkar çatışması da çok değilse görece bir huzur olur elbet. Ha neden orada bilimsel düşünce mümkün de diğer maddi olanaklara sahip Orta Doğu ülkelerinde ya da bizde yok o serbesti? Çünkü o dangalaklar da biz de kukla ülke olmuşuz ve  o kuklalıktan dolayı bok gibi bir sistemde mal gibi sürünüyorsun. O kuklalık nereden gelmiş? Senin gibi basiretsiz bencil mallar bir şekilde satın alınmış diğerleri de susmuş izlemiş. Seni de satın almaları çok mümkün çünkü bir korkak kadar ucuz bir şey yok bu dünyada. Velhasıl o refah nasıl tesis edilmiş bu sistem nasıl kurulmuş bu yazıda o anlatılıyor. Eğer ki bu leş sistemi savunacak kadar düşüyorsan yahut bu leşliğin beslemesi olmakta beis görmüyorsan  sen hayal ettiğin hiçbir medeni topluluğu hak etmiyorsun zaten. O medeniyetle de uzaktan yakından alakan yok sadece kendini güvende hissetmek isteyen şeytana satılmış bir ruhsun. 

Ve siz çapsızsınız zaten gidemezdiniz ondan bıklıyorsunuz ezikliği. Hadi ben çapsızım o bu çapsız. Atatürk'e de mi çapsız diyeceksin acaba? Atatürk de Ali Kemal şerefsizi gibi vatanı satıp el üstünde tutulmaz mıydı? Hadi vatanı da satmasın aldığı eğitim ve yetenekleri sayesinde Evropa'da orada burada sıradan biri gibi yaşayamaz mıydı? Paris'te entel ortamlarda gezip güzel kadınlar ve içkiler ve edebi geceler mesela? Nazım Hikmet yapıyor da Atatürk, onun eğitimli silah arkadaşları, entelektüel kadrosu vs. yapamıyor öyle mi? Siz kendinizi bir bok sanıyorsunuz ama bir bok değilsiniz :/ Kimse sizin ortalama zekanızın meraklısı değil, size ihtiyaç duyacakları bir durumda yok. Bindirilmiş kıta olmaya hazırlanan yedek tiplersiniz sadece.

Bir de çocuğum için filan diyenler var. Yemin ederim çocuğunu kullanan dilenciler gibisiniz. Senin bu ülkede hiç mi sevdiğin yok? Anan baban kardeşin dostun akraban arkadaşın? Madem bu kadar tehlikeli ve çekilmez bir ülke nasıl bırakıp gidiyorsun onları? Sen sadece genlerini aktardığın minik bedenleri mi seviyorsun? Size şöyle bir şey söyleyeyim sevgi öyle bir şey değil. Elbete birincil sorumluluğun bu rezil dünyaya davet ettiğin o canları bir şekilde korumak kollamak. Ama madem davet ettin bu cehennem çukuruna bu cehennem çukurunu birazcık olsun adam et bari. Öyle kaçırıp saklayarak kurtaramazsın kimseyi. Dünyada ateş yandığı sürece nereye gidersen git o her an kapını çalabilir. Ve sevgi bir bütündür. Tek bir şeyi sevdiğini iddia ediyorsan hiçbir şeyi sevmiyorsundur. Ve ben niyet okumaya bayılan biri olarak çocuklarınızı bahane olarak kullandığınızdan ve aslında sadece kendinizi düşündüğünüzden neredeyse eminim :/

Dünyadan bihaber olmaya özen göstererek yaşıyorsunuz da eninde sonunda satılık ruhun tahsilatına da gelinir bir gün. Ama sana gelirler ama çocuğuna ama torununa, illa gelirler.

İlim bilim sanat o bu öğrenip öğrendiklerini ülkesine getirecek olanlardan gayri olanlar elbet bu konuya bahis değil. Ve elbet herkes kendi hayatını istediği şekilde tasarruf etmekte özgür. İster oraya gidersin ister buraya gidersin ve kimse de senden yüce gönüllülük, ortalama vicdan, akıl, vefa, onurlu davranış o bu bekleyemez. Ama bir de bu leşliklerin avukatı kesilmiyor musunuz işte o zaman o küçük hayatlarınızı iyice küçültmekten başka bir şey yapmıyorsunuz. Bizlerde de mide bulantısından başka bir etki yaratmıyorsunuz zaten. 

18 Eylül 2017 Pazartesi

DERSİM İSYANI

Programın ortasında Sırrı Sakık, Kamer Genç’e hücum eder:
-”Siz Atatürk’ü savunarak soykırıma uğrayan Dersimli Kürtlere ihanet ediyorsunuz.”
Kamer Genç anında şu karşılığı verir:
-”O kullandığınız cümlede bir kaç tane büyük yalan var.”
Sırrı Sakık: Ne imiş o?
Kamer Genç: “Birincisi Dersim bir ilin değil bölgenin adıdır ve benim ilim Cumhuriyetle beraber Tunceli olmuştur.”


Kamer Bey devam eder:
“İkinci husus Dersim’de olanlar soykırım değil yeni kurulan bir devletin başkaldıranlara karşı önlem almasıdır. Bir başka yanlışınız ise Tunceli asla Kürt değildir. Biz Hazar kökenliyiz. Dilimiz de sizden farklı yani ne kırmançi ne de zazaca konuşuyoruz.”


Kamer Bey devam eder:
“İkinci husus Dersim’de olanlar soykırım değil yeni kurulan bir devletin başkaldıranlara karşı önlem almasıdır. Bir başka yanlışınız ise Tunceli asla Kürt değildir. Biz Hazar kökenliyiz. Dilimiz de sizden farklı yani ne kırmançi ne de zazaca konuşuyoruz.”


Sırrı Sakık: Seyid Rıza’ya ne diyeceksin?
Kamer Genç: “İngilizlerin oyununa gelmiştir. Tuncelililerin o dönem önderi, Atatürk’ün yoldaşı olan Diyap Ağadır… O yıllarda Şeyh Said ve Seyid Rıza’yı kullananlar şimdi PKK’yı kullanıyor.”


Kamer Bey’in şu sözü de alkışlanacak güzelliktedir:
-”Ben Atatürk ve Cumhuriyet sayesinde okuyup milletvekili oldum. Cumhuriyet olmasa kuldum.”

http://www.sanalsosyal.net/2017/09/16/kamer-genc/

Feodaliteyi ve yobazlığı savunan solcu ve liberal tipi sadece bu ülkede var. Oradan bile ne kadar gerizekalı olduklarını anlayamıyorlar tabi :/ Bu Cihangir modellerinin New York modelleri de var tabi ama onlar sadece rol model. Hayatlarında kaç tane Meksikalı gördüler meçhul. Tayyip bir ara Dersim isyanı ile ilgili iddialara istinaden devlet adına özür diledi resmi olmayan bir şekilde. Hatta gidip toplu mezar filan aradılar orayı burayı kazıp. Yok köyleri basmışız da çoluk çocuk kurşuna dizmişiz. Tabi bulamadılar öyle toplu mezar filan bu sefer de kemikler erimiştir tabi dediler. Lan kemik gidecek olsa ne kazıyorsun, çıplak mıydı bunların hepsi ayrıca ayrıca sene olmuş kaç teknolojin mi yok oraya ne gömülmüş anlayamıyorsun ve delil yok ama bak valla toplu mezar var deyince neden sana inanalım. Kabataş yalancılarından neyin fazla acaba?(Hiçbir şeyin zaten aynı bokun soyusunuz alayınız) Bu arada Atatürk ölüm döşeğindeydi iddia edilen olan bitenler gerçekleştiğinde. Atatürk'ün ilgili yıldaki meclis konuşmasını da metinin aslında olmayan şeyleri ekleyip yayıyorlar. O metin o hastayken dönemin başbakanı tarafından mecliste okundu. Nasıl yazıldı o da ayrı mevzu. Yüzyıln başlarında, öncesinde ve sonrasında devteler elde ettikleri silahları derhal denemiş ve kullanmıştır evet bunlar olan şeyler. Ola ki Atatürk hastalığından dolayı krizi yönetemeyince diğerleri böyle bir işe kalkışmış olsun ki -Atatürk öldükten sonra nice beceriksizlik gördük zaten- ama unutulmamalı ki karşı tarafın yüzlerce yıldır savaşırken kullandığı en büyük silah yalan. Bu yalanları da kullandıkları herkese söyletiyorlar. Bu iddia sahiplerinden biri ile Twitter'da atışmıştık yırtınıyor yok bilmem kim ağanın torunuymuş da o topraklar onunmuş da. Görüldüğü üzere toprak için ağalık için yırtınan tipler. Bunları halkını düşünen tipler olarak servis ediyorlar. Tıpkı "Osmanlı torunu" Adapazarlı o kadın gibi. İki iddianın arasında ve kurulan hikayeler arasında teknik ve taktik açıdan hiçbir fark yok ama tüm bu sefil yalanların hepsine bir bir kanan tomarla dangalak var. Okumuşu okumamışı alayı kör cahil.

ATATÜRK'ÜN ASKERİ OLMAK


Artık Göztepe taraftarı olmanın vakti geldi gibi. Zaten GS öyle bir tiksinç noktada ki. Nasılsa renkten de alışık olacağım bir takım. Ha bu arada zavallı vatan hainleri başlığın altında sizin beyninizi Atatürk'le yıkadılar ondan böylesiniz diye ağlıyorlar. Bebeğim o saçma dayatmaları yapanlar sizin değişik modelleriniz. Onların görevi soğutmaktı ama siz öyle leş işler yaptınız ki Atatürk'ün, Türk olmanın kıymeti anlaşıldı. Sizler işleri bittiğinde tahtaya konulup kaldırılacak piyonlarsınız. Bizlerse gerçek oyuncular.  Biz yeni bir oyun için masaya otururuz öyle veya böyle. Çünkü kimse oturup da piyonla satranç oynamaz :/

14 Eylül 2017 Perşembe

ACZIN YAPTIRDIKLARI

Acizler gücünün yettiğine saldırır. Bazılarının gücü sadece ölülere yeter.






RADİKALLİK BİLDİĞİN MANYAKLIK İŞTE

Vaka Eyüp'te sokak köpeklerinin 17 yaşında bir gence saldırması. Buyrunuz uçlarda gezinen iki yorumlara yorumum.

https://eksisozluk.com/entry/70791588

Valla bu iyimserlikle yine iyi yaşamış. Sokak köpeklerinin üstüne kolunu kaldırıp oauvvv diye koşunca kaçarlarmış O_o (Minnoş minnoş köpekler yapmaz öyle şey diyen tiplerden değil de bu modelden seçtim. Hiç şüphesiz onlar da radikal ama bu bambaşka radikal çıktı.)



Bu da şafii modeli midir nedir. Yahu senin canın mesela neden daha aziz olabilir. Hiç aynaya da bakmıyorlar. 

Böyle iki radikal uçta gezinip duracaklar illa. Hiç ara dere ayar filan olmayacak. Manyaklar gibi.

Bir sorunla karşılaşıyorlar ve o sorunu çözmek zor geliyor bu kafalara haliyle. Biri sorunu görmezden gelmeyi seçiyor diğeri ise sorunun kaynağı gördüğü şeyi tamamen yok etmeye kasıyor. İkisi de basiretsizlik ikisi de mallık. İkisinde de canilik var. Biri saldırıya uğrayanların acısını görmezden geliyor diğeri bir hayatı kolaylıkla yok edebilme yetkisine sahip sanıyor kendini.

Ve bunlar her kesşmde, her yerde ve çok kalabalıklar maalesef :/

UTANIYORUZ

İ. Melih sonunda Amerigayı da karıştırdı. Altta yapılan yorumlar fantastik. Bir de Burhan Kuzu'yu keşfederlerse artık ülkenin adını geçizi olarak değiştirelim bence. Ben bir Türk olarak bu ülke hizaya gelmeden adının Türkiye olmasından çok rahatsızım.


12 Eylül 2017 Salı

TIRSAKLIKTA SON KERTE


https://eksisozluk.com/entry/70761361

Aynen de muhtemelen türbanı şal yapmışlar çünkü öyle derlerse tepki çekilecek o zaman diğerleri de binsin türbanlı türbanlı tepki çekilmeden sessizce kafa göz yardırsınlar. Aslında bana çok mantıklı geliyor tüm bunlar. Çünkü bu ülke insanı sadist yapar ve her sadist gibi beni siz sadist yaptınız diye bağırabilirim ben de böylelikle.

HATIRLATMA(12758): ALAYINIZ RUH HASTASI SAYKOSUNUZ

Ya bu çomarlara kızan kesime bir dizi izletiyorsun meaşalla dakkasına uyuşturucu baronu hayranı kesiliyorlar. Öncesinde Breaking Bad sonrasında Narcos. Evveliyatı da var bunun tabi Godfather'lar, Scarface'ler, Soprano'lar bilmem neler. Sonra bu türün en azılı hayranları kendileri ile bu dizide paydaş hayran olan diğerlerine Kurtlar Vadisi hayranı oldukları için bok atıyor. Ne iş aga diye sorsan kalite farkı filan derler. Ha kaliteli anlatılınca sübyancıya da hayran oluyordunuz zaten evet o da vardı. Masum insanları katledip idam mahkumu olanları da affediyordunuz mesela(sizsiniz yetkili mercii ya). Yaralı yüz(Scarface) filminin esin kaynağı da malum Al Capone(onun lakabıydı). Ona da Ameriganyalılar pek bir bayılırdı hatta böyle işinde gücünde aile sahibi düz tipler daha bir bayılırdı. Sedat Peker gibi bir tipin daha kariyerlisine yani. Satanist misiniz lan alayınız? İnsanları bağımlı yapıp köleleştirip fuhuşa intihara ölüme ona buna sürükleyen ve kafaya göre infaz yapan rezil tiplere hayran olmalar bilmem ne. Hayran değilim deme bana gözlerin parıldıyor bu şerefsizlerin hikayelerinden bahsederken. Valla kafayı yemişsiniz ve başınıza gelen her şeyi hak ediyorsunuz bence ya. Şimdi tanrılarınıza teşekkür mail'i atacağım.

EVET HAYATTA GÜZEL ŞEYLER DE VAR

Emre Yücelen'in Youtube kanalında müşerref oldum kendisiynen. Mİ-KEM-MEL


İKİYÜZLÜLÜKTE ÇIĞIR AÇMAYA DOYAMADILAR

Halkın umursamazlığı, sadece kendine odaklı yüzeysel bir hayat yaşama tercihleri ve bunu sürdürebilmek için de kaçınılmaz olarak ikiyüzlü olması düşünüldüğünde tam da kendilerine göre bir iktidar tarafından yönetiliyorlar. Sadece AKP çomarlarından bahsetmiyorum elbette. Bir de utanmadan daha dün umrunda olmayan insanları kurtarmaya and içmişçesine vicdansızsınız hönkürmesi kasıyorlar. Sen önce bir kendini kurtar vicdanı oyuncak sanan rezil varoluş.

http://www.sozcu.com.tr/2017/yazarlar/yilmaz-ozdil/al-sana-arakan-2007207/

11 Eylül 2017 Pazartesi

Sorun PuCCa'da Değil Senin Primat Beyninde



Vay efendim Pucca avammış, feminist ekmek yeme derdindeymiş. Sen onun halini boşver kendi primatlığına bak. 

Kadın boşanma davası açsın soyup soğana çevirsin bence bunu. İK performans değerlendirmesi gibi mesaja duygusal diyene de duygu denen nane neymiş bir tatmak nasip olur inş. 

Bi bitmiyorlar. Bırak bitmeyi azalmıyorlar dahi. 

Mars'ta sperm ve şaka madenlerine hapsedeceğiz alayınızı, erkek yalakası mal kadınları da hizmetçimiz yapacağız o olacak sonunda. ABV mal sürüsü sizi(Suna G feat South Park).

Aha "sana ne" timi de gelmiş. 


İşte her şeyin suyunu çıkarttıkları için sana ne, bana ne olayının da suyunu çıkartacaklar ve hatta bunu gelişmiş özgürlük bakış açısı yaftasına da dahil etmeye kasacaklar tabi. O zaman kölelik de eleştirilmeseydi, karşı çıkılıp savaşılmasaydı? Kölelik her zaman zorbalıkla mı oldu sanıyorsunuz? Bak sana barınak verdim, yemek verdim, baktım sana tabi ki hizmetimi göreceksin ve kendi tasarruflarını kullanıp kendi istediğin işi yapıp yahut hayatı yaşayıp özgür bir birey olamayacaksına ikna edilmiş bir sürü köle vardı? Bugün de var. Kadının bir çok kimliği olabilir ama kadını fedakar cefakar çocuğu için yaşayan ve kendi için hiç bir şey istemeyen bir köle modeline teşvik edemezsiniz. Bir kadını sadece bunlarla tanımlayamazsınız. Na buraya da yazıyorum zaten bu tip bir model birey de yetiştiremez. Birey olmayı öğrenin ondan sonra birey yetiştirmeyi iş edinin. Sonra bu saçmalıklara biz maruz kalıyoruz aynı hıyarlıkları bizlerden de bekliyorlar. İşte o yüzden bana ne filan değil. Tam da bana!

HEPTEN İNSANLIKTAN ÇIKARILDILAR VE DÖNMEYE DE NİYETLERİ YOK BELLİ Kİ

https://www.facebook.com/ShowAnaHaber/videos/1084538228348490/?hc_ref=ARRjfneAdrYJBLAb8nebj5zQ2DKclrhJWa-Ak7GBtp5SJLyUNtkVQPEVFhdxUFl83Xs&pnref=story

Sıfır vicdanla hiç dayak yemeden bu yaşa gelmişlerse demek. Rampa sıkıntılı olabilir ama mülk sahibi katlanır rampa yaptırsın demek ne demek? Aranda para topla yaptırıver ne olacak. Durumun yoksa mahalleden rica et topla, belediyeden talep et yani yapıcı olan bir şeyler yapıver? Ama insanlıktan çıkmak en kolayı. Eee çıktın ne oldu. Rezil rüsva oldun, belanı buldun her türlü? Bu mu pratik olan?

10 Eylül 2017 Pazar

CEHALETLE ÖVÜNME?!?

Cehaletle övünme cehaleti modası her yere, her konuya sirayet ediyor. Demin Çinli kadın sokakta doğurmuş haberine yapılan yorumlara baktım da bu durumun ne kadar sağlıksız olduğunu anlatan bir kadına hadi ordan sosyete diyen var. Tezleri de klasik benim anam/ninem çapa yaparken yahut süt sağarken doğurmuş bir şey olmamış. Lan bir sürü kadın ve bebek doğumda ölüyordu be gerizekalı sen maalesef sağ kalan şanslı kitledensin. Bu vahim halle övünüyor resmen bir de aksini savunanı hor görüyor filan. Başkaları okuyacak çalışacak hastane kuracak ayağına kadar sağlık hizmeti getirecek çünkü sanki mecburlar bir de onları oturduğun yerden boklayacaksın. 9 aylık hamile kadının ne işi var ağır işlerde be hayvan. Bari işin o kısmında sıçma. O da yok. Marifet di mi bunlar? Valla bize Atatürk değil Hitler lazım bence. Görev verin gaz odası siparişi vereyim sübyancısından hırsızına arsızına her çeşit medeniyet düşmanı eziği minik beyinlerinin içinde çektikleri eziyetlerden ve insanları da bunların çektirdikleri eziyetlerden kurtarayım. Win win resmen la O_o

8 Eylül 2017 Cuma

CEVAP VER DERKEN?

Adaları kendi eliyle tepside sunmuşun verecek cevabı mı var? Soru değil hesap sorulacak dönem gelmedikçe tepemize bombalar da yağacak elbet. Yunan götü yalayanların kafasına baya bir bomba lazım gerçi de.


EVET ULAŞILAMIYOR HA ULAŞSAN NE OLACAK O DA MEÇHUL


Aptalları zaten kandırmanıza gerek yok kanmış da gelmişler e akıllıları da bunlarla kandıramazsınız o zaman neden totoloji? Evet açmıyorlar, ezkaza açsalar konuyla ilgili bir şey yapmıyorlar . Neyini ispat edeyim amk gir bak aramalarıma gör neticeleri? Her zaman böyle olmayabilir ama bu başlıkta bu kadar vaka anlatan insanlalrın hepsi de troll değil herhalde? Normal bir hukuk devletinde kamuoyunda böyle bir izlenim uyanmışsa arama kayıtları ve yapılan işlemler incelenir neymiş görülür ama kabile devletlerinde atmayın her şey tam süfer tımam mı köylüsü ile muhatap olunuyor sürekli.

Bir de şöyle bir tezle geliyorlar. Efendim polisi sevmiyorsunuz işiniz düşünce bık bık. Polislik bir meslek öküz polislerse sadece öküzler ve evlat olsalar sevilmezler. Kendilerinden olmayan herkesi terörist sandıkları için polisin iş yapış biçimini ve tutumunu eleştiren kişileri de böyle ithamlarla niteliyorlar. Biz cumhuriyet düşmanı değiliz hatta bizzat savunucularıyız ama her kim ki polisliği iki paralık mafyacılığa ve zorbalığa çevirir işte o gerçek cumhuriyet düşmanı. Yapmıyorum ben öyle şey diyorsan eleştirileri de üstüne alınmayacaksın sağındaki solundaki öküz çomarları adam edeceksin. Alınanlar ve çomarlar zaten belli.

7 Eylül 2017 Perşembe

LİBOŞ AHİTİ

Öncelikle az sonra senaryosunu yerden yere vuracağım filme imdb'de 9 verdiğimi söylemek isterim. Hayır çok enteresan bir tip olduğumdan değil. Sinema adına güzel iş. Yani filmin hikayesinin ilginç bir çıkış noktasının olması, görüntüler, oyunculuklar, müzikler, kurgu vs. A kalite. Lakin bir liboş filmi olduğu için senaryodaki göze göze sokulan didaktik öğeler oldukça hastalıklı ve her zamanki gibi tam bir ergen işi. Bu yüzden bütün liboş filmleri zaten -1'den başlıyor benim gözümde :/

Film yeni değil 2015 yapımıi daha önce haberdar olmuştum ama yeni izledim. Filmin adı Le Tout Nouveau Testament http://www.imdb.com/title/tt3792960/?ref_=fn_al_tt_1 Yeni Ahit diye çevirmişler ama aslında Tamamen Yeni Ahit yahut Yepyeni Ahit gibi bir anlamı var. Zaten dini literatürde halihazırda Yeni Ahit var malum.

Bu noktada filmin konusu ile ilgili ipuçları vermeye başlıyorum. Öncelikle tanrının çıldırmış ve sorunlu bir psikolojiye sahip olması iddiası üzerine kurulu senaryo. Peki  insanlığın hiç mi suçu yok, tanrı engelleyecek güce sahip olsa dahi insanlar da biraz şey değil mi yani? Tanrı mecbur mu seni bozuk yarattı diye sürekli götünü toplamaya, sende senin kendi götünü toplaman için misal irade, misal vicdan misal akıl misal kollektif düşünebilecek kadar sosyal yeti gibi bazı malzemeler var. Sen o malzemeleri kullanmak yerine neden kendi götüne sokuyorsun?... gibi görüldüğü üzere çok kalite felsefi soruların önünü açıyor bu durum. Evet işte ergenlik de böyle bir şey zaten. Uçakların düşmesi bile ilahi sebeplere dayandırılıyor. Yani teknik hatayı yapan insan değil mesela. Pilot yahut bakımdan sorumlu havayolu şirketi ihmali olmadı teknisyen veya kuleden kaynaklı bir hata yok. İnsanın dışındaki etkenler mesela beklenmedik hava koşulları. Ki insanlar bunları da tahminleyebiliyor tahminleyemedikleri acayip hava koşulları da yine insanların dünyanın tüm imkanlarını sonsuz şekilde sömürmesinden kaynaklı küresel iklim değişiklikleri sebepli. Ayrıca uçağı yapan da binen de insanlar zaten. Akrep sokması desen yine bir yani tanrı da çok şey dersin fakat insanların kendi sorumluluklarında olan şeylerde insanları pasif mağdurlar olarak tasvir etmek genelde dindar görüşü. Onlar şeytana uydum diyor suçu şeytana atıyor sense inanmadığın halde suçu tanrıya atıyorsun. Hem de uçak kazası için O_o Akrep sokmasından bahsetsen kimse sallamayacak di mi? Zaten kimse sallamamalı sizleri de işte. Buradaki eleştirim dindarın inanmıyorsun ama suçu tanrıya atıyorsun sığ eleştirisi olarak ele alınmaz umarım. Bir ateist elbette iyi olduğunu iddia ettiğin tanrı şunu bunu yapmış/yapıyor hayırdır diyebilir. Problem inançlı yahut inançsız olsun herkesin kendisinin de sorumlu olduğu yahut sorumluluk alabileceği konularda insiyatif almak yerine pası sürekli taca atması. Pas atılan da başka biri, bir yaratık, bir hayali kahraman her şey ama her şey olabiliyor. Kendisi olmasın da.

Bu ay çok mu mutsuzsun kurduğun ailede, çocuğunu da sevmiyor musun. Bas git bul sevecek bir şey ona tak kafayı tavsiveysi de ne kadar şahane di mi? Eee o ailedeki mesela en olaylardan sorumsuz çocuk mutsuz olmayacak mı? Nasıl oluyor da insan memnun olmadığı ailesini terk edip gittiğinde dünyada kelebekler uçuyor, dünya cennete dönüyor? Noldu diğer taraftaki sorumluluktan kaçan bireyin yarattığı yıkım. Oradaki dramlar filan? Onlar yok çünkü liboş dediğimiz kişilerin kafası tek boyutlu çalışır o boyutta da sadece kendine pembiş görünen tuhaf yaratık gibi fikirlerle yaşarlar.

Sürekli pembişlikten ve cennet gibi dünya hayallerinden bahsederken aslında içlerinde hiç dinmeyen agresif tutumlarını da illa bir yerden açık eder bu liboşlar. Vegan terörü, feminazi manyaklıkları filan meşhur zaten. Bu filmde bu durumu Özbek düşmanlığı üzerinden dışa vurmuşlar. Aleni bir Özbek düşmanlığı var hatta Tanrıyı Özbek cehennemine filan yolluyorlar.

Gorille cinsel ilişki filan zaten bunlar da bildik sonsuz cinsel devrim manyaklıklarının neticesi. Biliyorsunuz cinsellikte yapacak devrim kalmayınca sübyancı avukatlığına soyunduydu bunlar. Zoofili övme noktasına gelmekte de çok zorlanmamışlardır haliyle.

Liboş dövmek çok sıkıcıdır arkadaşlar. O yüzden ara verip verip dövmek zorunda kalırsınız. Şimdilik bu kadar.








6 Eylül 2017 Çarşamba

SÜREKLİ YANLIŞ TİPLERİ TAKİP EDEN SOLCU VE LİBOŞ SORUNSALI

Valla dinci bile kendi çapında doğru deliyi takip ediyor zira tam da kendi ilkel güdülerini tatmin aracı manyakları görünce tanıyorlar hemen. Tabi bu onların fazla komplike olmayan yapılarından da kaynaklanıyor da üç beş bilgiyi papağan gibi ezberler ezberlemez bilgi kibirinden kendini üst varlık, aşmış Yoda falan filan zannedenlerin durumu çok daha vahim. Güdülerini dahi tatmin edemiyorlar :/ Sebebi de her şeyi açıklayan tek mutlak gerçek; Gerizekalılık

Buyrunuz bir aşmış piremses Yoda dramı:


Bu saçma gündemi takip edene kitledenseniz bu piremsesi intihar noktasına getiren "aşırı dramlı" sebebi de bilirsiniz. Bilmeyenlere (şanslıydınız ama buraya kadarmış) http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/kultur-sanat/814983/Asli_Erdogan__Bana_intihardan_baska_bir_secenek_birakmayacaklar_mi_.html

Evet hanfendinin derdi kendisine uygulanan yurtdışı yasağı yüzünden kendisine takdim edilecek ödülleri alamaması. Ödülleri de ağlaklık yapabilecek hale düştüğü için alabiliyor bu arada. Ama bu hale düşmekten de pek şikayetçi çünkü meyvelerini toplayamıyor sere sere :/ Muhteşem bir edebiyat dahisi olmak ekseriyetle Türk ve Cumhuriyet düşmanı olmanızın akabinde gerçekleşiyor malum.

Bakınız kendi ağzından alamadığı ödüller ""Sadece bir ödül değil ki, ben bugüne dek zaten 5 ödülü almaya gidemedim. Hatta birinde, İsveç PEN'in Tucholsky ödülü verildiğinde cezaevindeydim. Ondan sonra Avusturya Bruno Kreisky İnsan Hakları Ödülü. Almanya Theodor Heuss ödülü. En önemlisi ve en kırıcısı Avrupa Kültür Vakfı Prenses Margriet Kültür Ödülü'ne gidememek oldu tabi. 22 Eylül'deki törenle verilecek olan Erich Maria Remarque Barış Ödülü. Onun dışında, Deniz Yücel ile paylaştığımız Almanya’nın basın özgürlüğü ödüllerinden Sparkasse Leipzig Medya Vakfı’nın verdiği Basın Özgürlüğü ve Medyanın Geleceği Ödülü var. Bir ödül daha var ama inanır mısın detaylarını hatırlamıyorum.""

Canım yea bilhassa Piremses ödülünü alamayınca çok kırılmış. Bu ülkede gencecik insanlar patladı. Üniversite sınavından çıkıp kutlama yapalım hem gezeriz diyen insanlar. Savaş yerine oyuncak götürmek gibi abuk romantik hikayelerinizle kandırdığınız çocuklar da patladıldı. Bütün bu kaos süreci başlasın diye hem de sadece. Daha gözü çıkanlar, diri diri yakılan askerler, dümdüz edilen ilçeler filana gelmedim. Senin ben derdini ters yüz beş yüz kere sikeyim. Al ilacını otur aşağı insanları öldürtme. Bunları takip edenlerin de beyinlerini bir bir sikeyim. Manykalığa deliliğe merakınız çoksa gidin de tımarhanedeki iki üç insanla sohbet edin gönül yapın. Götünüz yemiyorsa da oturun evde festival festival gezen hayali dramlarla dolu filmlerle gönlünüzü eyleyin. Yeter ki gerçek hayata bulaşıp insanları katlettirmeyin. Kodumunun dramatik hikaye müptezeli gerizekalı ruh hastası piyonları sizi.

Bonus: Buyrun bu da neden pohpohlandığını güya çözememiş bir diğer model. He canım 6 yıl kafa yorduğun Mevlüt karakteri çok da siklerindeydi. 













5 Eylül 2017 Salı

SOR BAK NİYE YAPTIM KAFASININ KÜRT VERSİYONU


Yazının altında Kürtler evet destek alıyoruz ama ne yapalım mecbur kaldık diyor. Sizi buna mecbur bırakan kim acaba? Türkiye'yi yıllarca işgal eden, NATO askerleri ile at koşturan, siyasette, derneklerde, vakıflarda, basında, üniversitelerde, kolluk güçlerinde, irili ufaklı her merkezde bir sürü vatan haini besleyen kim acaba? Bunu size Türkler mi yoksa şimdi ucuz askerliğini ve piyonluğunu yaptığınız şerefsizler mi yaptı? Sadece Türkler değil herkes uyudu bu ülkede. Apo'lar Barzani'ler halkını düşünen tipler sanki. Beş para etmez insan tüccarları alayı. Ve sizleri de çok ucuza satıyorlar :/

YALLAH YUNANİSTAN'A



Yunan avukatı liboşu solcusu yobazı yırtınırken Yunan kafası. Ha her ülkede foşikler var bilmem ne. Evet her ülkede var ve bunlar var yani. Yok değil varlar. Ama işine geleni gör işine gelmeyeni görme. Bir tarafın iktidarında bunlar var diğer tarafın iktidarında bunlar yok iddiası uydur. Hah işte yok öyle bir şey. Olmayan senin bakış açın yani. (Tr. 1919'da imparatorluğunuza tecavüz etmek ve onu öldürmek(muhtemelen insanlarımızdan bahsediyor ama İngilizcesi muhteşem olduğundan böyle demiş) çok eğlenceliydi. Tamamen küçük düşürüldü(nüz).)


TURAN ÇOKTAN KURULDU BE CANIM :)

Emperyaller Tayyip'le filan takılırken Turan youtube'da kuruluyor hatta ideal ortak Türkçe nasıl olmalı hususunda dil tezleri de tamamlanmak üzere :)


4 Eylül 2017 Pazartesi

İŞSİZLİK ÇOK GÜZEL GELEBİLEN GELSİN :)

Aslında genom projesi ile ilgili bir şeylere bakıyordum derken google araması google aramasını açtı ve şöyle bir site ile karşılaştım. Aşağıda linkini vereceğim yazıda metni hazırlayanın anlattığı şey; Araplar aslında zencidir, Türkler geldi bunların tipini değiştirdi (iktidarda da hala Türklerin olduğunu iddia ediyor sanırım zira halkın tipi böyle yöneticilerin tipi niye böyle diye uzun uzun anlatmış). Bazılarımız(evet ben de dahil) çok işssiz gerçekten. Ve çok da haklı ekseriyetle maalesef. Arap bacı tiplemesi filan. Evet büyük resim ortada.

http://www.realhistoryww.com/world_history/ancient/Misc/True_Negros/The_True_Negro_2.htm

ÖZGÜRLÜK PRİMAT HAYALİ DEĞİLDİR

http://haber.sol.org.tr/dunya/suriye-ordusu-3-senedir-kusatma-altindaki-deyrezzora-ulasti-208354

Suriye'nin yasal lideri Sn. Dr. Beşşar Esad ve onunla birlikte emperyal kuklası vahşi primatlarla savaşan her bir Suriyeliye tebrikler. Uygarlığın beşiklerinden Mezopotamya ne yağmacı sonradan görmelerin ne de evrim özürlü şerefsiz kuklaların elinde kalmamalı. Suriye gibi beter durumlarda olan diğer tüm ülkeler de bağımsız ve hür olacak umarım. Bunu sağlayacak olanlar da elbette primatlar değil. Primatlardan bir bok olmaz. 

VAHŞİ PRİMAT ÖZGÜRSE MEDENİYET İNŞA EDİLEMEZ

https://eksisozluk.com/ataturk-bustuyle-bebek-korkutmak--5446945

Çocuğum benim malımdır istediğim gibi yetiştiririm kafası sadece bu ruh hastalarında yok, gelişememiş her toplulukta var. Sizler olmamışsınız ve çocuklarınızın da sizler gibi çapsız ve hastalıklı tipler olması için elinizden geleni yapıyorsunuz. Medeni her topluluk kendini korumaktan aciz her varlığa yardım elini uzatmakla yükümlüdür. Şerefsizliğin özgürlüğü diye bir şey olmaz. 


Domates Kadar Aklı Yok Dil Pabuç Kadar

https://eksisozluk.com/kabugu-soyulmus-domatesi-kimse-almak-istemez--5446619

Lan dangalak senin sürünün beni alabilmesi için Toyota'ya atlayıp vahşi maymunlar gibi sağa sola ateş açması gerekiyor zaten. Yani almak istemiyor değil alamıyorlar ve bu kadın suretindeki kadın düşmanı yaratıkların da ayrıca başlarına bin türlü bela gelsin. Üç kuruşa hem bedeninizi hem beyninizi satıyorsunuz. Evrim özürlü hilkat garibeleri sizi.


2 Eylül 2017 Cumartesi

NEDEN BU KADAR ÇİRKİN OLMAK?

http://www.haberturk.com/gundem/haber/1617783-8-yasindaki-lara-nin-cenaze-namazi-camide-kilindi-katolik-mezarligina-gomuldu

Müslüman mezarlığına almıyorlar ama katolik mezarlığında islami usülle gömülmesine kimse bir şey demiyor. Bence Katolikler 1-0 önde. Tabi böyle bir mevzuyla dalga geçiyor değilim. Ahlaksızlığı ahlak diye yedirme gayretinin trajik neticelerinde gülünecek bir şey yok. Ek bir bilgi de islam inancı sisteminde mezarlıkların kutsallaştırılması diye bir şey yok. Ölen ölmüştür ve hesap gününe kadar arafta beklemek üzere yolculuğuna çıkmıştır. Böyle çirkinleşmenizi gerektirecek bir dini dayanağınız da yok. Lakin görülüyor ki çirkinleşmek sizin fıtratınızda var.

POSTMODERN DEVRİM İŞLERİ

Malum dünya bir avuç şarlatan ve ruh hastası sermaye gruplarının elinde oyuncak oldu. Artık mafya devlet dönemi de kapandı, küresel mafyaların elinde oyuncak oldu devletler. Ha bu iken deden kalma yöntemlerle iş görmeye çalışmak ne derece sağlıklı. O yöntemleri geliştirmek ve çağa uydurmak şart.

Bu sermaye mafyalarının psikolojik seviyeleri ortada. Saykolukta her geçen gün yeni bir çığır açıyorlar. Dünyanın düzeni olmuş olan vahşi ve bir o kadar saçma  hayatta kalma oyununa epey bir uyumlular.. Kendilerini büyük avcılar bizleri de minik av hayvanları olarak görmeye epey bir alışmışlar. Kendilerine miras kalan her çeşit maddi imkan ve yöntemleri tarihte görülmemiş bir vahşilikle ve yaygın bir şekilde tüm dünyada kullanıyorlar.

Devrim oyunun kurallarını değiştirmektir. Bu iyi veya kötü bir ymnde olabilir fakat asla eski bir yöntemin aynen uygulanması şeklinde olmaz. Hele ki denenmiş ve başarılamamış yöntemlerle kullanım süresi bitmiş yöntemlerin konuyla hiçbir alakası yoktur. Onu adı nostaljidir, gericiliktir.

Yeni çağın yeni düzeninde işçiyle köylüyle filan devrim yapamazsınız. Açık söyleyeyim o yapılanlar da pek de halk devrimi filan değildi. Yine mafyalar arası çatışmada kullanılan bazı yöntemler ve sonuçlar vs.  

Karşımızda dünyanın en vahşi ve en eski hayatta kal oyununu en acımasızca kullanan bir hayvan sürüsü var. Bunların ellerindeki güce bakıp da bunları matah şeyler sanmanın bir manası yok. Açık bir şekilde ilkel dürtülerinin esiri olmuş az gelişmiş yırtıcılar ve üstelik psikolojileri de darmadağan :/

Peki oyunun kuralları nasıl değişecek. Öncelikle işe yarayacağını düşündüğünüz ezber yöntemlerin hepsini çöpe atın. Onlar hiçbir zaman işe yaramadı zaten. Yani her türlü dogmayı terk şart. Bu demek değil ki bildiğimiz her şeyi unutacağız ve elimizdeki datalardan esinlenmeyeceğiz, bilinen yöntemleri revize etmeyeceğiz. 

KArşımızdaki global cerahat ile bölgesel mücadele mümkün değil. Görüyoruz ki mafyalar arasında tercih yapıp bir onunla bir bununla yatan pek çok yerel yönetim var. Netice daha fazla boka batmaktan başka bir şey olmuyor ve herkes bu canavarlara dönüşüyor zamanla. Çin'i bile kendilerine benzettiler ve kendi oyunlarında piyorn ettiler. Çin ki dünyanın en istikrarlı şekilde en uzun süre kapalı kalmış toplumu.

Şimdi gelelim insanların geneli için ütopik bana göreyse son derece sıradan olan ihtimallere. Öncelikle bir gerçeği herkesin kafasına yazması gerek. Devletler, finansal sistemler bunların hepsi sanaldır. Kağıt üstündedir. Dolar'ın rezerv para olması, banka hesaplarınızda gördüğünüz rakamlar, bilmem kimin şurdaki burdaki kağıt üzerinde görülen yatırımları, tapuları, patentleri, vergi cenneti ve yasalardan azade paravan ülkelerdeki serveler. Hepsi bir günde feshedilebilinecek şeyler. FETÖ temizliğinde de gördük. O servetler o bankalar her şey bir anda yalan oldu. Tabi bunlar başka yerlere aktarıldı ama aktarılmadığı senaryoyu düşünün. Aynısı her türlü sermaye ağası için geçerli.  Aslolan maddi kaynaklar ve en önemlisi de silah gücü.

Maddi kaynakların içinde sadece enerji yok teknoloji de çok ileri düzeyde. Mühimmatları da stok devir süresini doldurmak üzere. Muhakkak bir yerlerde kullanıyorlar zaten.  Bütün bunları tek başlarına idare etmiyorlar tabi. Bir avuç ruh hastası tüm dünyayı sömürüyor. Pek çok çalışanları var. Yani senin ikna edeceğin kesim Ortadoğu(aslında Hindistan muhtemelen) masallarına kanıp cennette koç üstünde gireceğini hayal edenler değil. Sen bu beyaz yakalıları, mavi baretlileri, yeri geldiğinde hacker'ları, askerleri ikna edeceksin. Bunların bu piranhaların kapısında üç kuruşa dünyayı cehenneme çevirmemesi konusunda bir takım girişimlerde bulunacaksın. Ben bu insanların büyük çoğunluğunun olan bitenden hiç de memnun olmadıklarını düşünüyorum. İnsanlar vahşidir ama herkes piranha değildir. Hala tüm dünya ile iletişim halindeyken örgütlenmek de o kadar zor olmamalı. Ve bu kadar kalifiye bir ekiple de daha adil daha sosyal bir düzen kurabiliriz herhalde? 

Velhasıl küresel güçle küresel anlamda mücadele etmekten başka da bir çare yok. Yoksa onun kucağından bunun kucağına kucak kucak gezersin ancak. 










ÜLKE STANDARTLARINDA MARIANA ÇUKURU SEVİYESİ

Devlete sızan Cumhuriyet düşmanı tarikat kalitesi de gitgide düşüyor tabi. Şunları tasavvuf erbabı vatansever tarikat diye savunan tipler var. Bir lokma bir hırka bir de görmemiş tahtı? İsa da garibim çarmıha gerildiydi de kaymağını onu çarmıha gerenlerin sübyancı tötürük torunları yediydi. Bu insanlığa peygamber filan olunmaz kardş :/



KÜRT MESELESİNDE KÜFÜRLEŞME EŞİĞİNİN DÜŞÜKLÜĞÜ

https://eksisozluk.com/diyarbakirli-amcanin-turk-bayragiyla-bayramlasmasi--5445387

Başlıkta coştukça coşulmuş, akla izana sığmaz yabmayın etmeyin denen her şey şimdiden yapılmış. Bir kere görüyoruz ki Diyarbakır'da sadece Kürtler yaşar algısı bir güzel yerleştirilmiş. Hayır efenim Türkiye'nin her yerinde Türkler var. Bütün Kürtler yüzlerce yıldır birlikte yaşadıkları Türklerden nefret eder etmiyorsa da etmelidir algısı da güzel güzel salınıyor. Bayrak paçavradır diyenler de çıkmış meydane ki bunlar genel bir şeyden bahseder gibi konuşup aslında Türk bayrağına hakaret kasanlar genelde zira muhakkak kendi sembolleri de var ki bu kadar saldırganlaşmışlar. Yani onların sembollerine saldırırsan ı-ıh ama sana gelince ultra entel dantel toplumlar üstü bir varoluş. Aynı kendine demokrat siyasal islamcı kafası. Açıkçası ben bana kalsa Sibirya'da ormanımda oturan bir Türk olarak kalmayı tercih ederdim. Fakat işler öyle gelişmemiş. Çok yol katetmiş çok da yol arkadaşı edinmişiz. Bu  yol arkadaşları tıpkı bizden olan herkes gibi bazen bizle savaşmış bazen arkamızdan bıçaklamış. Çünkü alayımız insan denen son derece arızalı hayvanlarız. Velhasıl bu bayrak öyle veya böyle bir şekilde ortak bir değer olmuş. Bunu bu ülkeyi birlikte kurduğumuz Kürtler, Çerkesler, Arbavutlar vs.'ler olarak söylüyorum. Bundan hiç haz etmemiş olanlar ve hala haz etmeyenler için  söylenecek bir şey yok zaten. Devlet Türk devleti çünkü biz bu işte markayız be canım :/ Ha kendi devletin daha güzel olacak diyorsan ki kusura bakmayın da bu hiç de mümkünlü görünmüyor kimsiinin kurulmuşları var kimisi kuracağım diye yırtınıyor. Ha toprak istiyorsan bana sorarsan onu da al git yeter ki daha da ne pis sesinizi duyalım ne de leşliklerinizi görelim. Zaten salonda yaşıyorum amk. Ama o işler öyle olmuyor. Ben verelim amk desem milyonlarca insan diyecek ki benim atam boşuna mı öldü ben bu primatlara hibe edeyim yurdumu. Diyecekler bunu ve sizlerin enselerinde bitecekler. Bu nesil olur başka nesil olur ama eninde sonunda olur. O kadar devleti nasıl kurduk sanıyorsunuz :/ Ben her zaman özgürlüğü ve bağımsızlığı için savaşanlara saygı duyarım. Mesela ABD'nin bağımsızlık hikayesi şahanedir. Evet yerlileri katledem bir avuç Avrupa'daki en leş tipler olup da sürgüne gelenlerdi ama negzel de hakkından geldiler emperyallerin :)  Doğada hiçbir mekan kimsenin üzerine tapulu değildir. Doğal yaşama alanın savaşla elde ettiğin alandır ve bu tüm canlılar için geçerlidir. Bunu ancak ve ancak daha üst bir bilince geçip tüm sınırları kaldırdığımızda aşabiliriz. Peki insanlık böyle bir aşamada mı? Nö. Özgürlük ve bağımsızlık iddiası ile gelen topluluğun kültürüne bu dediği şeyler yerleş mi yoksa türban özgürlüğü iddiası gibi esir olmak için özgürlük talep etmeye benzer bir makara mı? Yorum yok. Velhasıl durum bundan ibaret. Ya kukla bir devlette ucuz asker piyonlar olarak hayatınızı devam ettirme hayalinizi bir kenara bırakıp köklü bir devleti bu hale dönüştürmeye çalışanlarla birlikte savaşırız ki bunu yaptık geçmişte. Hayır Kurtuluş Savaşı'ndan da çok çok önceki yıllarda ve defalarca ve kültürel gelişiminizi tamamladığınızda hala bunu istiyorsanız medeni şartlarda tartışılır talepler ya da böyle mal gibi böğüre böğüre ömür geçirir ve hayatı bir damla bile güzelleştiremeden geberir gidersiniz artık eceliniz ne zaman gelirse.