16 Temmuz 2017 Pazar

LİBOŞ TARAFINDAN ŞIMARTILAN ÇOMARA LAF ANLATMAK




Bu neo liberal(götüm götüm sola yanaşan liberal çeşidi) tipleri toplumsal rollerdeki tipik ana baba figürünün bir çeşidi olarak görüyorum. Neo liberal yavşak baba oluyor bu senaryoda. Anne çocuğu çocuk sürekli  oyun oynamak isterken zorla yediren içiren,  hastalanmasın diye ona göre giydiren, işi gücü olup kendine yetsin diye eğitimine dikkat eden figürken  sıkıcı despot olarak ele alınır çocuk tarafından oysa baba işten gelir lay lay oyun oynar hiçbir zorlamaya tabi tutmaz onu(standart tiplerden bahsediyorum ay ben öyle değilim tımam mı demeyin ltfn). Bu tip babalar ekseri çocuğu şımartır aslanım kaplanım süperim diye gazlar ve tam bir sevgi odağı haline gelir. Nedense her şeyi bilen odur, her konuda ona danışılmalıdır çünkü anne muhtemelen saçma isteklere olumlu cevaplar vermeyecektir vs. İşte bu liberallerin çomar şımartmasının neticesi de bugünün Türkiye'si gibi bir şey oluyor haliyle. Bizler çıkıp oturun la aşağı süper filan değilsiniz size bunları diyenlerin hesabı kitabı başka adam olun deyince de kötü oluyoruz. Elitist diyorlar bize. Elit olmalı mıyım acaba diye sorgulamıyor. Öküz kalmak ve elit gibi saygı görmek istiyor. Onu liboş abilerinizden ablalarınızdan talep edeceksiniz. Ve onlardan bile alamıyorsunuz aslında haberiniz ola. 

Ve tabi ki Tengri kimseyi sırf işine gelen şeyleri söylüyor diye karısının kafasından dışkı boşaltan bir meczubu ölümüne savunacak kadar şuursuz kılmasın :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)