17 Aralık 2020 Perşembe

NETFLIX TARİKATI



https://eksisozluk.com/entry/116888174?fbclid=IwAR2ju1CJs6MJgcz4KTlXPrpoedGxdfO4EvUnKsfU3ECruS7DHX5het9v0hM

 Bu dünyada önüne gelene tapan tapınan milyarlarca aptal insan var velhasıl şu kadar abonesi var demek kalite göstergesi olmuyor. Tek derdi kendi hayat görüşünü dayatmak olan, sanatı kullanarak beyin yıkama kasan aptal bir küreselci projesidir Netflix. Yükselişe geçer geçmez insanları da bıktırmış vaziyette bu beyin yıkama işinin suyunu çıkartan yobazlar oldukları için. An itibariyle zaten eve kapanan insanlar el mecbur bakınıyor ama nereye kadar para öderler meçhul. Ben dizileri random seçiyorum netten hiçbir yere aboneliğin yok ne zaman ki afişini adını beğenip bir şeye baksam ve da daaam Netflix yazısını görsem hemen kapatıyorum o diziyi artık. Gerçi diğer ABD ve Avrupa yapımları da küreselcilerin elinde onun için eski filmlere dizilere sardım zira yıldım bu kendini entel dantel sanan beyinsiz ruh hastalarından.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)