5 Ağustos 2018 Pazar

DEVLETİMİZİ İŞGAL EDİYORLARMIŞ TEK YÜREK OLACAKMIŞIZ: HANGİ DEVLET?

Yapmayın beyinsiz hainler dedik ama anlatamadık. Nihayetinde bizi Meksika açmazlarına Yahudi çıkmazlarına sokaladılar. Benim yönergem hazır tabi; İç savaş olursa bu çomar hainlerin ebesine atlarım, işgal olursa kılımı bile kıpırdatmam. Çomarların feryatları müzik gibi gelir kulağıma. Eee çomar kardeş, yediğin hurmalar öyle veye böyle seni tırmalayacaktı. Dedik bunları hep.



Benim devletim çoktan yıkıldı. Buyrun Tayyibistan kolluk kuvvetleri.



Tayyibistan'ın tek bir politikası vardır. Şu devlet olmazsa bu devletin, şu sermaye grubu olmazsa bu sermaye grubunun, şu tarikat olmazsa bu tarikatın kucağına otururum.


AÇGÖZLÜ VAHŞİ YAĞMACI BEYİNSİZLER, HEPİNİZ KANINIZDA BOĞULUN!

EK: Bugün bir Türk arkadaşım dedi ki planları için bizim milletimiz hep bir tehlike olacak o yüzden bitirmek istiyorlar ama biz buradan da çeviririz bu durumu. Ona söylediklerimi buraya da eklemek isterim "Ve gördüler ki milletimizi gözlerinde büyütmüşler. Aynı şeyi biz de gördük. Bu saatten sonra bizi hiçbir şey kurtarmaz.Tarihle alakamız mı kalmış? Türkçüyüm diye geçinenlere bir bak. Alayı beyinsiz cahil özenti. Kime hizmet ettiklerinin farkında bile değiller. Türk böyle bir şey olabilir mi? Milleti kendinden soğutmak için bütün ajanları devreye soktular ve bu kolpa Türkçüleri de bu iş için kullandılar. İnsanlar kendi milletinden, kendi tarihinden soğudu. Elbette şu Arap devşirmelerinden ya da batı devşirmelerinden bahsetmiyorum. Onların zaten kanı bozuk belli ama kendi kanımızda da iş kalmamış. Benim gibi dağ keçisi bir Türk bile bunlardan cacık olmaz diyorsa bu iş burada bitmiştir. İlerde elbet başka bir nesil başka işler yapacak. O konuda ihtimaller kolay kolay ölmez. Ama bugün burada bütün ihtimaller ölü." 

EK2: Israrla e işte gelecek neslimizden de korkuyorlar deniyor :/. El Cevap: Geçmişimizle övünmek gibi bir gaflet uykusu yetmezmiş gibi olası geleceğimizle övünmek gibi bir aşırılığı da kaçmazsak bir zahmet. Şu an buradayız ve kifayetsiz Türkler olarak hiçbir naneye merhem olamıyoruz. Hal bu. Bunun öncesi ve sonrası gayet anlamsız haliyle. Hatta öncesi bilse sonrası da kesinlikle lanetle anacak neslimizi? O yüzden bırak Türklükle övünmeyi Türküm demeye utanmamız gereken bir dönemden geçiyoruz zaten.


EK3: Tartışma eskiyle övünmem başkalarının hataları yüzünden de utanmam minvaline seyredince ben: "Ben sadece başkalarına saydırmıyorum. Kendimi de dahil ediyorum bu işe. Ben şahsen bizzat kendim olarak bir Türk olmayı beceremediğimi düşünüyorum. Tabi bu herkesin kendi hayatını kendi istediği gibi tasarruf etme ve kendisi ve hayat üzerine düşünme özgürlüğü ile alakalı bir şey. Bu seçimler mutlak gerçek yahut herkesin kendine de uyarlaması gereken şeyler değil. Ben bir Türk olarak ata kültünü içselleştirmiş biriyim aynı zamanda bilimsel anlamda da genetik olarak o kodların bende olduğunu düşünüyorum. Kendimi onlardan ayrı gökten zembille inmiş bir varlık olarak görmüyorum. Dolayısıyla tarihimizle ve atalarımızla bağım da güçlü. Övünmek için değil, tarihe düştükleri notlardan kendimde de bu potansiyel var mı diye öğrenmek için, onların kullandıkları yöntemlerden ders almak için. Ama görüyorum ki bir çivi, bir nal, bir at sonrasında sıradaki ben değilmişim. An itibariyle hiçbirimiz de değil belli ki."

Yine de :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)