11 Ağustos 2021 Çarşamba

İNSANIMIZIN İŞ YAPIŞ BİÇİMİ, SORUMLU KİŞİLERE ASLA ULAŞAMAMA

Dün çarşıdan gelirken sokağımın başında ağaçtan düşmüş bir yavru karga gördüm, Tarım Orman Bakanlığı'nın numaralarını aradım ulaşamadım kimseye, 112'ye sordum onlar Büyükşehir Belediyesi'ni aramamı söyledi,  İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin 153'ünü aradım kendileri bana bu konuda sorumlu mercii olmadıklarını yetkili merciinin Tarım ve Orman Bakanlığı'na bağlı Milli Parklar Müdürlüğü'nün olduğunu söyleyip ki zaten belediyeler sorumlu olmamalı neticede karga şehirde de yaşasa vahşi hayvan statüsünde bir yırtıcı, ehil bir sokak hayvanı değil dolayısyla bana sorumlu merciinin Anadolu ve Avrupa Yakası bölge müdürlüklerinin numaralarını verdi çünkü Anadolu Yakası'na aktarmaya çalıştı olmadı diğeri de olmadı daha sonra kendim aradım ben de kimseye ulaşamadım. Anadolu Yakası hiç cevap vermiyor Avrupa Yakası santral çıkıyor kimseye ulaşılamıyor, bir kişiye ulaşır gibi oldum o da kapandı tekrar aradığımda yine kimseye ulaşamaz oldum, asla kimseye ulaşılamıyor. Sonrasında vermekle yükümlü oldukları hizmetlere ulaşamama durumunu Tarım ve Orman Bakanlığı'nın sitesinde bulunan e-posta adresine yazdım ve e-postam karşı tarafını postayı kabul etmemesi sebebiyle ulaşamadığı mesajını aldım. Telefonlara zaten bakan yok. 

 Bakanlığın sitesinde bilgi edinme ve şikayet yahut ihbar için özel bir alan da göremedim. Biz kafamıza göre takılıyoruz bizle muhatap olmayın der gibi bir halleri var. Elbette yangın ve gıda ihbar hatları kurmuşlar ama ondan gayrisi hak getire.

Hem yardıma muhtaç ya da yaralı yaban hayvanlarını alıp bakımını sağlamak suç hem bu suç biz bakarız diyenlere ulaşılamıyor bu işi nasıl bir iş? Nasıl olacak bu işler? Hangi vicdana sığar bu durum?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)