10 Kasım 2020 Salı

10 Kasım 2020

 

Bu dünyadan bir dev geldi geçti. Öyle şanslıydık ki bu toprağın insanı için savaştı ve kazandı. Sadece birbirleriyle işbirliği yapmış ve kendi çıkarları için zalimlikte sınır tanımayan saltanatlarla, ordularla değil aynı zamanda aptallıkla, cehaletle, aklımıza gelebilecek her türlü kötülükle savaştı.

Onun sayesinde özgür bir Türk kadını olarak doğdum büyüdüm ve şartlar ne olursa olsun bu kimliğim asla değişmedi, değişmeyecek de. Buna kast edenin aklını almayı ben atalarımdan öğrendim ama en çok da en son büyük Türk Atatürk'ten. O ki şu an içinde bulunduğumuz koşullardan çok çok daha kötü koşullarda asla umudunu yitirmedi bense belki onun gibi bir dev değilim ama biliyorum ki hiç savaşmadan yenilecek kadar da aciz değilim.

Benim sana özgür bir Türk olarak yaşama borcum var Atam çünkü sen bu uğurda ömrünü heba ettin. O borcu her koşulda ödeyeceğim ödeyemezsem zaten yaşamayayım hatta yatacak yerim bile olmasın.

Seni görmesek de tanıdık bildik çünkü kurduğun cumhuriyette seni yaşadık ve çok saydık çok sevdik. Ciğeri beş para etmezlerin dillerinde sakız olmana dur diyemedik ama onlar zaten içi boşalmış ve küflenmiş beyinleriyle yaşayan ölülerden farksızlar tabi artık mezarlarına dönmelerinin vakti geldi.

Sen sadece Türklere değil tüm insanlığa örnek ve ilham kaynağı olması gereken birisin. Ne mutlu Türküm diyene ne mutlu senin gibi bir ataya sahip olana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)