4 Ocak 2020 Cumartesi

DİNGİLİZLERİN SON MALLIKLARINDAN; TV DİZİSİ Dracula(2020)



Vampir hikayelerine pek düşkünlüğüm yok hele ki Dracula mevzusuna lakin yeni bir yapım belki para dökmüşlerdir de görsel olarak estetik bir şeyler izlerim diye bakıverdim bu diziye. Yapımcılar arasında BBC mi ne vardı bu arada,  bu rezil diziye dönüp de tekrar bakmak istemiyorum kontrol edemeyeceğim. Bu çok gereksiz bilgiyi de merak eden bakar artık. Sırf Dingilizlerle dalga geçme hakkımı saklı tutabilmek için zar zor birinci bölümü izledim. İzlediğim en gerizekalıca dizi dersem hiç ama hiç abartmam. Bu arada görsellik, oyunculuk, kurgu vs. hepsi yalan dolan tam bir çöplük.

Dizide Dracula sosfistike ve zeki İngilizlerden beslenebilmek için İngiltere'ye gitmeye karar veriyor. Bunu açıkça böyle söylüyor hatta ekliyor buralarda diyor (yani Transilvanya) beslene beslene ben de buradakiler gibi mala bağlayacağım diyor bunlar hep köylü hep camış anacım diye ekliyor. Yani mal İgilizler kendilerini övmelere doyamamakla birlikte Soğu Avrupa halklarını da gömmelere dıyamıyor. Asdfgh alla sizi adanızla birlikte batıra da kurtulak sizden kodumunun malları.

Tabi mallıkları bunlarla kalmıyor liboşluk damarları da coştuğundan dünyanın en tutucu dönemlerinden birinde yne tutucu bir coğrafyada bir avukatla nişanlı bir kadın nişanlısına sen uzaktayken beni aldatırsan ben de barda çalışan o güzelkadınla değişik şeyler deneyebilirim diye bir mektup yazıyor. Bunların alayında cinsellikle ilgili çok derin sorunlar var belli.

Bitti mi bitmedi. Daha bir sürü dangalaklık da var da yılların meşhuuur vampir avcısı Van Helsing de kadın. Evet. Hem de güya çok zeki, karizmatik ve esprili bir kadın gibi yazılmaya çalışılmış ama senaristin kapasitesi elvermeyince haliyle  malın önde gideni bir kadın. Yayında ve yapımda emeği geçen ,laveten IMDB'de yüksek puan veren herkesi Dracula'ya havale ediyorum. Kodumunun ruh hastası malları.

https://www.imdb.com/title/tt9139220/?ref_=fn_al_tt_1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)