1 Ocak 2022 Cumartesi

YOBAZLARLA SOHBETLER: Kibirden Gözü Dönmüş Yobaz Modeli

Bu örneğimiz Yotube yorumlarında yaptığım bir sohbetten. Kendilerini peygamber olarak görmeye kadar vardırmışlar işi.

Video şu: Diyanet İşleri Başkanının Kadir Mısıroğlu' nu Ziyareti Hakkında

Diyanet İşleri Başkanının Kadir Mısıroğlu' nu Ziyareti Hakkında - YouTube

Biri şöyle bir yorum yapmış,

Vah vah ülke bitmiş yok olmuş.Eskiden olacaktı bu tip durumlar millet kin ve öfke kusardı şimdi herkes arafta kalmış pısırık.Yarın bugün cumhuriyet ve ilkeler yok edilse kimsenin gıkı çıkmaz.Vah anam vah...

Ben Youtube dehlizleri de nasıl oldu da kayboldum ve buraya düştüm hiç bilmiyorum ama bu yorumun altında bir yobazın yorumunu görüp laf yetiştirmişim 3 yıl önce, bu arada cevap yazdığım yorumu göremedim ya silinmiş ya ne olmuşsa artık.


Ben ->  @Tefik Ozgun  Atatürk gibi insanlar ölmez. Kendinle kıyaslama, karıştırma. Seni kimse hatırlamayacak onu yüzlerce yıl hatırlayacak Türk Milleti ve onun izinden gidecek. Asıl siz bunu kabul edin ve kapatın o boş beleş cahil çenelerinizi artık.

Üç yıl sonra bir din neferi bir gadın peygamber benim gördüğüm yorumu görüp bana cevap yazmış,

 @Su Na  bak nasıl untturuyoruz

Ben de cevap yazma gereği duydum,


 @Aişe Hümeyra  ahaha çapınızı biliyorsunuz inkar etmeniz popülist politikaların verdiği gazla. Git aynaya bak sen kim Atatürk'ü unutturmak nere?

Devamı şöyle,

 @Su Na  yav kardeşim he he o nasıl benim dinimi unutturduysa bende onu unutturucam o kim benim dinim nere ?

 @Aişe Hümeyra  ya senin dinin unutuldu demek peki Allah'ınızın bundan haberi var mı? Siyasi çıkarlarına kukla olduğunuz kişilerden alıyorsunuz gazı kendinizi gülünecek hale düşürüyorsunuz sadece bu olsa iyi ülkeyi de o hale düşürüyorsunuz :/

 @Su Na  istediğin gibi algı yapabilirsin . Bizler olduğu müddetçe hak yol İslam asla unutturulamayacak!!

 @Aişe Hümeyra  Allah'ın işinin sizin gibilere düştüğünü düşünmeniz de ne bileyim. Asıl algı operasyonlarına kanan sizmişsiniz gibi ya neyse artık aklını askıya alana ne desek boş.

@Su Na  o zaman Allah işini tammlayamayacagi için mi efendimizi gönderdi dini tebliğ için ? Bizlerde efendimiz sallallahu aleyhi ve sellem in emri bil maruf yapan asıl ümmetiyiz . Bunda bir zarar görüyorsan emin ol sen ümmet olmaya layık değilsin ki biz peygamberlerin bile ozendigi yerimizde olmak istediği ümmetiz değerimizi bilmiyoruz.

Yani ne desem şimdi peygamberlerin yerlerinde olmaya özendiği ümmet olmaları filan ?????????????????????????

ben ateistim şekerim ama işi size düşen Allah diye bir şey varsa epey bir dara düşmüş demektir diye
ben ateistim şekerim ama işi size düşen Allah diye bir şey varsa epey bir dara düşmüş demektir diye düşünüyorum. Hadi size kolay gelsin gerçi yaptığınız da çok zor bir şey değil. Ölüler hakkında bile gıybet yapıyorsunuz, nefret tohumları saçıyorsunuz ve çapınıza bakmadan büyük laflar edip önünüze gelene buyruk yağdırıyorsunuz yani bomboş bir şekilde kibirleniyorsunuz ve hepsini oturduğunuz yerden yapıyorsunuz e bunlar böyle şeyler yapmayı tercih eden herkese kolay gelir zaten.


😂😂 sen komik misin ataist isen emin ol bana bunu demeye hakkın yok hafızım elhamdülillah kuranı Kerim de tefsirini yapmadığım çok az sure kaldı, tarih dersleri görüyorum sıkça, küçük sıbyan talebeciklerim
var hepsi İslam'ın nevferleri olacak inşallah, devamlı sohbetlere katılıyor ve anlatıyorum , bunlar benim için hiç fakat Allah için çok büyük şeyler . Şimdi sen gelmiş bana burada ahkam kesip kibirli deyip gıybet yapıyorsun ,nefret tohumu saçıyorsun, büyük laflar ediyorsun, ve hicbirsey yapmadigimimi söylüyorsun ?Sen biraz fazla boş kalmışsın gerçi ataist olmak da bir zaman filan istiyordur belki sende haklısın
ben demiyorum Hucurat Suresi söylüyor 49/12. Kuran diye bir şey var hiç duydun mu ha pardon tefsirini bile yapıyormuşsun aferin ne güzel anlamışsın çözmüşsün Allah'ının her dediğini. Bak belki Allah'ın bir ateistle sana bir mesaj yolluyordur. İşte bunlar hep sınanmadır belki de :) Ha bir de peygamberin ilk başta insanları ikna etmek için güzel dille davet etti onları e güce ulaşınca tabi ama siz işte daha cin olmadan adam
çarpmaya kalkıp üste bir de kendinizi peygamberle bir tutmaya kadar coşabiliyorsunuz. Otur bir düşün dediklerimi belki ahiretini yakmazsın bomboş hırsların ve geldiğin gazlar yüzünden hadi bakalım.

bak bakalım söylediğin ayetler kim hakkında ve ne hakkında inmiş elhamdülillah giybetten ve kötü zandan uzağım . Sınanma mı haklı olabilirsin de ne alaka neyle sinaniyorum . Ben seni birşeye ikna etmeye çalışmadım sen beni çok yanlış anladın gelip yorumlarıma yorum yaparak sen bulaşmış oldun .
Ayrıca ben seni dine mi davet ettim ki gelmiş bana burada ahkam kesiyorsun . Kendimi peygamberle bir tutmuyorum onun işini yapıyorum emribil maruf yapmak sadece efendimize değil Kuran'da yazıyor ya hani bizim de yapmamız lazım bununla mukelefiz . Ahiretinin yanacagini bildiğin halde mi diyorsun bunu bana ? Hirslar gazlar bunlar size yakışan şeyler

3 yıl önceki yorumuma cevap yazan kendisi geldin yorumlarıma yorum yazdı diyor kayıp Tefik bu yani herhalde :)


sen daha bir ateistin de son nefesini vermeden önce müslüman olabileceğini düşünmekten aciz birisin ve ateiste saldırmayı kendinde hak görüp keyfe bile geliyorsun bir de peygamberin işini yapıyorum diyorsun. Atatürk dini unutturmadı ama siz dinden soğuttunuz herkesi o yüzden işinize de çok karışmak istemem zaten ama karışsam da bir şey fark etmeyeceğinden müdahil oldum. Son olarak Atatürk sizin dilinize dolayabileceğiniz biri değil ancak kendi aranızda körler sağırlar birbirinizi ağırlarsınız. Aklını
kullanan vicdan sahibi herkes ona saygı ve minnet duyar size de boş beleş çürük elma yığınlar kalır ve dersiniz ki sayıları ne çok ne kadar da güçlüyüz fakat insanın silahı pençesi değildir ki sayısı çok olsa ne yazar. İnsanın silahı zekasıdır ve zeki insanların da sizinle
işi olmaz ancak dolandırıcı kurnazlar pek bir yanaşır size. Velhasıl dinler bile gelir geçer ama insanlık tarihi büyük insanları unutmaz o insanlardan biri de Atatürk şimdi git küçücük çocukların beynine nefret kazımaya devam et, dindar ve kindar nesil yetiştirmeye çalış ama onlardan zeki olanlar vicdanlı olanlar elinizde kalmayacak. Biz şimdi sadece izliyoruz sizi, kendi kuyunuzu kazmanızı çünkü bunu hak ettiniz.

sana saldirdigim gerçeğini açıkla ? İnan gerçekler bugün ortaya çıktığında ne siz ben Atatürk'ü savundum diyebilecek siniz Atatürk'e sovmekten kendinizi alabileceksiniz . Aklını kullanan her insan kemalist olmaz .
Kendini çok bilgili sanıyorsun belki farkında değilsin ama sende dindar insanlara karşı kendi kinini kustun bazen güzel konuşmak yetmez mantıklı konuşmak gerekir bir müslüman asla Atatürk'ü sevmemeli bunu sana değil müslümanlara soyluyorum sen beni ilgilendirmez sin istediğini yasa son nefeste de imanlı gideceğine temenni et inşallah da öyle olur orası ayrı fakat bırak da İslami korumak unvanını biz ustlenelim
. Bir ataistten bekleyemeyiz bunu dimi . Bizim gibi dindar insanları cahil gerici yobaz demeniz sizin karaktersizliginiz kusura bakma ama burada en büyük suç sizin insalari batıya ozendirmeniz ve de büyük tarihi kültürü sanatı bilgisi olan bu insanları Atatürk zamanından bu yana batıya ozendirdiniz . Şimdi de kalmis bana İslam'dan soguttunuz diyemezsin farkında isen burada siyaset tartışıyoruz fakat sen bunu
benim dinim ile karıştırıp şesi beş görüp gelip burada sanki sana dini anlatiyormusum da sende sogumussun gibi neyse ne sonuç olarak ben kimseye hakaret etmedim. Gerçekler acıdır ve ben bunları konuşup bunları gelecek nesillere kendi evlatlarima da asilayacagim nede olsa doğruyu bilmek onların da hakkı
dilinde bir yumuşama var demek biraz bir şeyler öğreniyorsun ama yetmiyor tabi çünkü ne demişler biz onların gözlerini ve kalplerini mühürledik :) Beni AKP dinden soğutmadı küçük yaşta Kuran okumam yetti muhtemelen sizin deyiminizle dinsiz imansız öleceğim ve size göre siz cennette hurilerle
nurilerle takılırken ben cayır cayır yanacağım ama ne fantazi :) Umarım çocukların ve karşılaştığın çocuklar zamanla her şeyden önemlisinin sevgi ve huzur olduğunu, insanların birilerinin anlamsız çıkar savaşlarında kukla olup ölmesinden ve birbirlerini kırmalarındansa işbirliği ve uzlaşma ile mutlu ve huzurlu bir yaşam sürebileceklerini kavrarlar. Belli ki genetik olarak çok müsait değiller ama elbet böyle bir ihtimal mümkün.

İşte bunlar heb şizoluk, saykoluk ve daha neler neler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)