20 Haziran 2018 Çarşamba

SURİYELİ İSTİLASI VE KENDİNİ MELEK SANAN BEYİNSİZ VİCDANSIZLAR



https://eksisozluk.com/suriyelilerin-aqua-park-istilasi--5693835?a=popular&p=1

Başlığı açan istila dedim ayıp oldu diye geri adım atmış ama hiç geri adım atacak bir şey yok. Kapılar sonuna kadar açılmış istila ve işgal başlamıştır.

Bu böyle olmaz deyince de herkes ırkçı herkes faşo amk?

İnsanlar diyor ki bir sürü hastalık, teröristi, suçlusu, kaçağı köçeği kontrolsüzce ülkeye girmiş, salmışlar çayıra kafaya göre geziyorlar. Benim askerim orada bunların götünü topluyor, benim gençlerim işsizlikten bırak havuzda keyif yapmayı evden çıkamıyor hala duyar kasıyorsunuz güya.

Ülkemizi köpek etmişler, geleceğimizin ebesine kaymışlar kendini melek zanneden zıçtımının bokları orada burada ötüp duruyor hala. Vicdansız ve beyinsiz olduğunuzun farkında bile değilsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)