8 Haziran 2018 Cuma

PRİMATLARLA MACERALARIM

Yaklaşık 1 saat önce ATM kuyruğundaydım. İnsanlar kendi aralarında AKP'ye giydirenler, giydirmekten imtina edenler ve çok açıktan olmasa da gizliden savunanlar olarak ayrılmışlardı. Ben olaya gözlemci olarak katılmaya karar verdiğim için(oy dağılımı tahmini hobisi) dikkat çekmeden gözlemimi yapıyordum. 2 ATM olduğu için çift sıraydık, o sırada sol sıradaki AKP'li tam yanında olduğum için olsa gerek "kim olsa çalar" dedikten sonra muhtemelen tipik bir layikçi olduğumu da düşünüp eliyle beni işaret ederek "sen olsan sen de çalarsın!" dedi. Aha dedim belasını arayan birine bela olarak atandım yine. Ondan sonrası; ben çalmazdım, kimseyi de durduk yere hırsızlıkla itham edemezsiniz, tüm günahkarlar sen olsan sen de yapardın diye savunma yapar ama bu kimseyi aklamaz, çoluk çocuğu da böyle fırsatını buldu mu herkes çalar diyerek yetiştirip ahlaksız nesiller peydahlıyorsunuz vs. uzun bir tirat attım. Tipim minnoş ya bana sarıyorlar hep. Ah ben ne cadıyımdır ne cadı. Göremezsiniz, bilemezsiniz be cahilim çomarım malım :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)