20 Haziran 2018 Çarşamba

CAST AJANSLARINDAN SEÇİLEN LİDERCİKLER



https://eksisozluk.com/bana-sayin-cumhurbaskani-ya-da-efendim-diyeceksin--5694319?a=popular

Başlığı görünce malum şahıs sandım ama hep diyorum dünyada ne kadar vasıfsız varsa kukla lider yapılmış. Sanki cast ajanslarından seçilmiş gibi tiplemeler. Çocuk alenen çok sevdiğinden böyle hitap ediyor kasti bir davranış yok adam ortaya karizmasını koyacağına(demek o da yok) ben müdürüm, bana müdürüm diyeceksin, benim dediğimi yapacaksın tepinmesiyle tatava yapıyor. Bunu demek durumunda kalan hatta bunu demekten hoşlanan hiç kimsede liderlik vasfı yoktur. Zaten lider kendisi için bir kere bile ben liderim demeden herkese liderliğini gösterecek doğal yeteneklere haiz olandır. Liderlik sonradan öğrenilemez, liderlik kimseye hediye edilemez. Alfalık doğuştan vardır ya da yoktur. Yani yetkileri onun bunun hesabına uyuyor diye kukla olarak aldıysanız öyle veya böyle sıklıkla rezil olacaksınız demektir. Arkanıza baktığınızda da gördüğünüz tek şey her türlü propagandayı, reklamı, manipülasyonu yutan sadece anlık hisler ve gazlarla geçici olarak bir şeylere motive olmuş görünen beyinsizler ordusu olacaktır. Yani aslında bir ahmak alfası bile değilsinizdir. Ahmak alfasının dahi ucuz ve basit olsa dahi kendine ait bir dünya görüşü ve o konuya hakim olan başkalarına da hakimiyet sağlayan bir iç dünyası vardır. Sizin konumunuz Aleyna Tilki'den farklı bir alan seçmiş olan ama aslen ondan çok da farklı olmayan bir konumdur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)