30 Haziran 2021 Çarşamba

SİZDEN DE YILDIM TEBLİĞCİLİĞE MERAK SALMIŞ CAHİLLER

Bilen bilir internette kedili kuşlu köpüşlü eşekli keçili olu bulu ne kadar tatliş hayvan varsa videolarını kovalayan manyaklardanım. Bilenler de Youtube ve Facebook o yüzden sürekli bu tip içerikleri öneriyorlar bana. Ve fakat ne zaman yerli gönderiye denk gelsem en üstteki yorumdan itibaren bir Allah yallah cehennem o bu yardırıyor bir kısım tip ve bunu kendilerine iş edinmişler baya baya. Yahu bunu yapan yabancılar da var ama hristiyanlar misal ekseri Allah isa hepimizi seviyor mucuk muck kalb kalb eşekçik köpüşçük şekinde takılırken bizimkiler sanırsın cehennemden görevli gelmiş zebani bildiğin zebani amk.

Yine bir video izledim çok tatliş bir köpüşçük çok ağır bir yükü çeken yaşlı bir adamcağıza kendince yardım edip yükü arkadan itiyor. Bak en tepedeki yoruma gel "Allah cc isterse hayvani insana hizmet ettirir biz adam olamazsak bizi hayvana hizmet ettirir." ?!! Ben de artık bu güzel paylaşımların altında bu kötücül yorumları görmekten baydığım için dayanamadım ki zaten dayanmak zorunda da değilim zira  bu kafaları görmezden geldikçe iyice bir süper işler yapıyorum kafasına giriyorlar coştukça coşuyorlar. Şöyle güzel paylaşımlarda sürekli bunları görmekten yıldım, tam iyi insanlarla ortak bir anım olacak bir güzellikle hayata motive olacağım bir şeyler yapmalı hayatı güzelleştirmeliyiz diyeceğim çaaat bir tebliğci bir bilmem ne ortamın içine ediyor yok efendim Allah cehennem bilmem ne. Yeter artık ve cevap yazdım cevabım şu idi "bu hizmet değil yardımlaşma öncelikle bu kavram karmaşası giderilmeli. Sonralıkla her şeyde bir efendilik kölelik biatçılık hizmetçilik kulluk aramayın biraz da güzel şeylere odaklanın mesela buradaki güzel yardımlaşmaya." Tabi ondan sonra başladılar bana hakarete vay efendim dinden rahatsız olmak gibi hadi olur öyle diyebileceğimiz eleştirilerden hakaretler sen git Anıtkabir paylaşımlarına yaz diye susturma ve kovma girişimlerine. Tabi güzel insanlar da benim gibi düşündüklerine dair yorumlar yazdı neden? Çünkü  iyilikle güzellikle akılla baktığından buradaki köpeğin de bir can ve karakter taşıdığını ve bu karakterin de iyi bir karakter olduğunu görebiliyorsun ama maalesef kimileri var ki dünyaya baktıklarında sadece aşağılama kin nefret hissediyorlar ve işin kötü yanı bir de üstüne kendilerini üstün ve makbul sanıyorlar ve onlar için yapabileceğimiz hiçbir şey yok maalesef. Kafalarının içinde bir cehenneme hapsedilmişler bir şekilde ne desek boş ama ben diyecekelerimi derim elbet. Tabi tamamen hakaret ve bomboş vahşilere sadece "sana cevap yazmaya tenezzül etmeyeceğim" dedim bu bir cevap değil bir bilgilendirme. 

Benim yazdıklarıma din düşmanlığından girip Atatürk'e tapmaktan çıkana yazdığım cevap da şöyle, zira en azından bir fikir edinmiş kendince güya hepsi ona ezberletilmiş kin olsa da aslında; Allah peygamber lafının arkasına sığınıp kime ne üstünlük sağlayabileceğinizi sanıyorsunuz? Dininden haberi varmış gibi bir de caka satmalar. Unutmayın kitap ne diyor? Şeytanı türlü vasıflar vererek üstün yarattım ama bu üstünlüğü kimin verdiğini unutup kibirden gözü döndü. Hiçbir mesnedi dahi olmayan kibirinizden öyle bir gözünüz dönmüş ki ne olduğunuzu reddede reddede hepten şuurunuzu kaybetmişsiniz. Yaptığınız şeyleri iyi bir şey yapıyor sanıyorsunuz ya yine dön kitabına bak şeytan onlara iyi bir şey yaptıklarını sandırdı. Ha sen kitabından da bihabersindir yazayım buraya "Ancak onun ve halkının Allah’ı bırakıp güneşe taptıklarını da gördüm. Şeytan onlara yaptıklarını güzel göstermiş, böylece onları yoldan alıkoymuş; bu yüzden doğru yolu bulamıyorlar." Neml 24. Kenar mahallelerde etrafına üç beş kişi toplayıp onlara yanmaz kefen satan şarlatanların ayetmiş gibi uydurdukları hikayeleri yayıp güzelliğe barışa huzura zarar verip insanları dininden soğuturken hatırlarsın bunu belki ve son olarak Atatürk'e yaptığınız nankörlüğü Allah'ınız unutsa biz unutmayacağız.

Eyy peygamber özentisi tebliğe merak sanan kötücül cahiller, kendi inançlarınızı evrensel gerçek sanma huyunuz neyse de sevgi ve güzellik duygusu uyandıran paylaşımlarda yerli yersiz yok o ona hizmet eder bu böyle yapmazsa cehenneme gider bilmem ne. İki dakika susun da insanlar kin nefret aşağılama olmadan sıcak duyguları paylaşsın. Ne huzur bıraktınız ne yaşama sevinci ve yeter artık biraz içinize dönün içinizde yaşayın bazı şeyleri bir rahat verin insanlara zaten bezmişler. Ve merak etmeyin dini imanı bir siz bilmiyorsunuz herkesin her şeyden haberi var. Sanki çok uzman bilirkişilermiş gibi başımıza tebliğci kesilip faydalı bir iş de yapmıyorsunuz ancak can sıkıp şu güzel ortamları bozuyorsunuz. YETER.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)