11 Ocak 2021 Pazartesi

AZİZLER(FİLM)




Tek kelimeyle mükemmel bir film. İnsanlar beğenir beğenmez, filmle bir bağ kurabilir kuramaz, hikayenin içine girer giremez bunlara diyecek bir şey yok neticede herkese hitap edebilecek bir film olmadığı daha en baştan belli. Beğenmeyene cahil gerizekalı da diyecek değilim zaten insanların çoğunluğu öyle özel olarak her konuda bunun hatırlatılmasına lüzum yok sonra kavramların içi boşalıyor :) 

Umarım bu ve benzeri yapımlar devam eder. Açıkçası 9 kere Leyla benim için tam bir hayalkırıklığı idi o yüzden bu filmin de beğenilmediğini görünce dedim herhalde yine kör göze parmak abuk sabuk bir şeyle karşılaşacağım. Beklentim düşükken böyle bir filmle karşılaşınca sevindim. Absürd kara mizah, dram sarmalları ve özellikle yalnızlık, kadın erkek ilişkileri, aptalca bir sürü psikolojisine kapılmış topluma hapsolmak zorunda kalmalar gibi konular ilginizi çekiyorsa beğenirsiniz diye düşünüyorum. 

Oyunculuklar desen en usta oyuncular inanılmaz güzel işler çıkarmış, görüntüler atmosfer akış desen harika ve yani ben çok eleştirilmiş olsa da senaryoya da bayıldım. Bana kalırsa hikayede ve karakterlerde ne fazlalık var ne eksiklik. Olduğu gibi bütünüyle her şey çok güzeldi. 

Emeği geçen herkese teşekkürler. Kim ne derse desin sinema tarihine çok güzel bir iz bıraktılar devamını da getirirler umarım. Bakmayın hıyarların laflarına. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)