19 Şubat 2019 Salı

YAŞADIĞIMIZ HAYAT BİR SİMÜLASYON MU?


https://eksisozluk.com/entry/86864693

Bu konuda ben de böyle düşünüyorum. Rüyalar simülasyon gerçek değil, hayat simülasyon gerçek değil. Ne fark eder? Hissettin mi? Hissettiğini hatırlıyor musun? Etkilendin mi bundan? Ne fark eder?

O yüzden bu dinci zırvaları da tam bir zırva. Hepsi bir sınanmaymış, level alıp sonsuz sikiş dünyasına atlayacakmışız, ha unutmadan ırmak da varmış. Eee noldu? Sıfırlandı mı bütün o saçmalıklar. Sadece geride kaldı.

Diyelim ki gerçekten kullanıcı sözleşmesini okudum(nah okumuşuzdur) kabul ettim deyip bir oyunun içine daldık. Öncelikle kendi kafama sonra bu dünyayı dizayn edenin/edenlerin kafasına sıçayım.

Bu arada ben pek çok defa vuruldum hatta şarjör üstüme boşaltıldı ve tabi ki doğal olarak öldüm ve daha neler neler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)