7 Ekim 2018 Pazar

Relatos Salvajes(2014)




Eğlenceli bir film. Wild Tales adıyla ABD pazarına girmiş. Orjinal adı Vahşi Hikayeler çok sıkıcı bir isim olunca bizimkiler "Asabiyim Ben" diye çevirmişler. Benim önerimse "Bende Sinir Var". Bilhassa 1-3-4 numaralı hikayeleri beğendim. Hatta 3 numaralı hikayenin araba içinde geçen kısmında artık bir ara gülmekten gözümden yaş geldi. 4 numarada da ahan da ben dedim. Elbette asabi biri olarak bu tip şeyleri bak böyle komik/rezil/zavallı hallere düşersin işte diyerek feyz almaya çalışarak izliyorum yoksa 4'teki o yüceltme kısmını beğenmiş değilim. Ve fakat filmde kadın siniri maalesef çok az, klişe ve kadını aşağılar şekilde işlenmiş. Filmin hikayesini iki sap yazacağınıza bari bir kadın yazar alaydınız yanınıza. Ne yapacağız bu erkeklerin kadını anlayamama hallerini bilemiyorum :/

https://www.imdb.com/title/tt3011894/?ref_=fn_al_tt_1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)