26 Nisan 2022 Salı

GEZİ MEVZUSU

ahmet şık - #136657372 - ekşi sözlük (eksisozluk.com) 

Sabahlara kadar tükürse ne yazar Ergenekon şakşakçılığı yapan Osman Kavala hak ettiğini yaşıyor onun için mi gidecekmişim oraya hem de HDP'den vekil olan bir şerefsiz tükürecek suratıma diye? Gezi bir küreselci organizasyonudur kusura kalmayın kimse de ben koyun değilim kimse beni göndermedi demesin zaten o işler sefer görev emri yollanarak olmuyor şartlar hazırlanıyor gazlar veriliyor.

Gezi ile toplumun ayrıştırılması cilalandı Gezi eylemine katılanlara törörist bunlar diyen bir sürü çomar var ellerinde, iktidar bana darbe hazırlıyor bunlar deyip daha da sertleşti burada destek aldıklarından biri de sazcı Selo ki kendisi de bir diğer küreselci maşası malum velhasıl siyasal islam tüccarları o yalandan domokratik ayağını hepten bıraktı liboşlarla yolunu ayırdı çünkü onlarla işi bitti artık MHP denen bir diğer ajan örgütle milliyetçileri kafalama sırası geldi ardından darbe tiyatrosu oynandı ve kalan Atatürkçü kesim de tasfiye edildi ordudan.

Bugün Kuleli, GATA ve diğer tüm TSK kurumları maymun istilası altında kimse de sınırlar neden yol geçen hanı demiyor çünkü orduda asker yok asker. Gerçi attıkları da bir bok değilmiş ki ordu ele geçirilirken oturup izlemiş dangalaklar hala utanmadan bize kumpas kuruldu diyorlar lan salak sen savaşçısın sana kumpas da kurulur tuzaklara da düşebilirsin ama savaşçıysan bir tuzağa düşmeyeceksin iki oldu da gücün yetmedi düştün ağlamayacaksın savaşmaya devam edeceksin bu dangalaklar kumpas mahkemelerde yargılanmak için ABD'den dönmekle övünüyorlar aferin mal. Kozmik odayı açan malı alkışlayan mallarla dolu ülkede bunlar beklenen şeyler tabi.

Milliyetçi ayağı çeken mafya da ellerinin altında onlar da besleme itlerini Arap istilasına karşı gelmesinler diye dizginliyor neticede AKP kaybettiği seçimden terör örgütü PKK ve MHP sayesinde kazanarak çıkıyor ve ülkenin son temelleri de patlatılmış oluyor.

Bu kimin planı tabi ki küreselci vahşi liboşlar sadece Netflix'e senaryo yazmıyor ülkelerin ebelerine atlayacak senaryoları da bir bir yazıyor. Sonraki aşama için piyon fedası yaptılar görünürde FETÖ ve liboşlar feda edilen piyonlardı ama bakın FETÖ'nün çaycısı ya da aslında emekli maaşı ile geçinen mimar bir kadın gibi önemsiz tipler feda ediliyor görüldüğü üzere. Ha bu vatan hainlerinin peşine takılan her kimse rolü ya da yaptığı şey benim için önemsiz ama önemli olan büyükbaşlar tabi fakat onlar da etkisiz eleman oldu artık gelecek nesilleri gazlarlar FETÖ'nün başına neler geldi o masum insanlar bilmem ne FETÖ'cülerin çocuğunu torununu hazırlarlar ajanlığa. Liboşlarsa zaten gerizekalı iki senaryo yaz hemen coşuyor ezik sürüsü.

Neticede bu karar Gezi gibi Anayasal bir protesto hakkının kullanıldığı eylemi yasadışı ilan etti yarın öbür gün ben de dahil katılımcı herkesi istedikleri gibi suçlama hakkına sahipler. Şimdi bazı boş beleş romantik solcusu osu busu şarkılar şiirler yazıyor mevzuya ya ben sizin olmayan beyninize zıçam.

Ben baştan itibaren bu olayın bir liboş senaryosu olduğunu tanıdıklarım da dahil herkese söyledim yok bizi kimse çağırmadı bilmem ne dediler ha yavrum sosyal medyada takip ettiğin kişiler onlar bunlar koşun gelin demedi ki bunlar da yine yok LGBT yok hayvansever yok doğa bilmem ne gibi küreselci STK'ları ondan sonrası zaten kulaktan kulağa bilmem ne.

Bakınız bunları oturup AKP ile FETÖ ile STK'lar ile ya da MHP ile oturup planlamıyorlar bir takım emirler ya da gazlar veriliyor bunlara da yani Gezi parkına gidip çadır kuran gençlerin de dünyadan haberi yok muhtemelen onları oraya yönlendirenlerin bile haberi yok. İt ite it kuyruğuna bilindik bir hiyerarşi işte. O yüzden onun bunun ayakçısı it olmak istenmiyorsa bu siktiminin örgütlerinin alayından uzak durmak şart. Bunların hepsi kirli işlere alet edilen insan toplaşmaları. Bir kurum iyi niyetle kurulsa dahi kalabalıklaştıkça ve güç kazandıkça illa birileri gelir ele geçiri. Bakınız koca Türkiye Cumhuriyeti ne hayallerle kurulduğu neticede dönüştüğü şey bir ne amk. Atatürk bugünlerin geleceğinden de bahsetmişti bu yüzden.

Ben Gezi'ye gittim baktım kaç kişiyiz saydım neticede elimizde bir avuç gerizekalı olduğuna kanaat getirdim. Maalesef durum bu :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)