11 Eylül 2017 Pazartesi

Sorun PuCCa'da Değil Senin Primat Beyninde



Vay efendim Pucca avammış, feminist ekmek yeme derdindeymiş. Sen onun halini boşver kendi primatlığına bak. 

Kadın boşanma davası açsın soyup soğana çevirsin bence bunu. İK performans değerlendirmesi gibi mesaja duygusal diyene de duygu denen nane neymiş bir tatmak nasip olur inş. 

Bi bitmiyorlar. Bırak bitmeyi azalmıyorlar dahi. 

Mars'ta sperm ve şaka madenlerine hapsedeceğiz alayınızı, erkek yalakası mal kadınları da hizmetçimiz yapacağız o olacak sonunda. ABV mal sürüsü sizi(Suna G feat South Park).

Aha "sana ne" timi de gelmiş. 


İşte her şeyin suyunu çıkarttıkları için sana ne, bana ne olayının da suyunu çıkartacaklar ve hatta bunu gelişmiş özgürlük bakış açısı yaftasına da dahil etmeye kasacaklar tabi. O zaman kölelik de eleştirilmeseydi, karşı çıkılıp savaşılmasaydı? Kölelik her zaman zorbalıkla mı oldu sanıyorsunuz? Bak sana barınak verdim, yemek verdim, baktım sana tabi ki hizmetimi göreceksin ve kendi tasarruflarını kullanıp kendi istediğin işi yapıp yahut hayatı yaşayıp özgür bir birey olamayacaksına ikna edilmiş bir sürü köle vardı? Bugün de var. Kadının bir çok kimliği olabilir ama kadını fedakar cefakar çocuğu için yaşayan ve kendi için hiç bir şey istemeyen bir köle modeline teşvik edemezsiniz. Bir kadını sadece bunlarla tanımlayamazsınız. Na buraya da yazıyorum zaten bu tip bir model birey de yetiştiremez. Birey olmayı öğrenin ondan sonra birey yetiştirmeyi iş edinin. Sonra bu saçmalıklara biz maruz kalıyoruz aynı hıyarlıkları bizlerden de bekliyorlar. İşte o yüzden bana ne filan değil. Tam da bana!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)