14 Kasım 2017 Salı

YİNE DE ŞAHLANIYOR MALLAR

Selo övgüsü kasan birini daha Facebook arkadaşlarımdan çıkardım(bi bitmediler). Kusura bakmayın da komiksiniz. Geçen de gördüm yine yurt dışında yaşıyor şey yazmış "Selo'ya yapılanlara inanmıyorum yea gidin Silivri'nin önüne yıkın oraları ne biçim milletsiniz" gibilerden. Bunu New York'tan yazıyor ahjskdfgh... Bunca zaman durdular artık her nedense(!) akıllarına Selo geldi ve dört bir yandan gazlıyorlar. Atlak mallar da çok sayıda. Bunu üst-insanlıkla bağdaştırıp kendilerini üst, değişik vs. bir şey sanıyorlar. En kötüsü de erdemli sanıyorlar. Erdem ağlıyor :/ Size kızmıyorum size acıyorum ve over-arabesk olduğumdan bu trajedilere tahammül edemiyorum :(

Zannedersem birileri Altan'lar, Ilıcak'lar, Selo'lar salınsın kartını pazarlık için masaya koymuş. Aniden sürekli gündem olmaya başladılar. Peşinden diğer Fetö'cüler de salınır(saldılar zaten bir sürü). Kuklaları çok değişik şeyler için kullanıyorlar ama değişmeyen bir gerçek var yeni nesil kuklalar yetişebilsin diye her koşulda onlara sahip çıktıklarının mesajını vermek zorunda hissediyorlar. Bu Selo en acınacak halde olan. Herifi sırf temiz yüzlü saz da çalıyor filan diye seçtiler. Ne stratejide ne liderlikte hiçbir sözünün olmayacağını daha hala anlayamayacak kadar da zavallı :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)