30 Kasım 2017 Perşembe

GÜNÜN İBLİSİ


Yargılandığı gün hariç gündem olmaması gereken bu kronik irinle elbet Türkiye Cumhuriyeti hesaplaşacak. Aslında bir şey yazmayacaktım da demin gördüm şimdi bulamıyorum biri şuna benzer bir entry yazmış ve demiş ki 6. filoya beş kuruş kazancı olmadan üstüne canını vererek karşı duran gençler mi ABD ile mücadele ediyordu yoksa 6. filoyu kıble belleyip karşısında namaz kılanlar ve servet içinde yüzenler mi bugün ABD ile savaşıyor? 

Zamanında çok takipçili güya Türkçü aslen Türkçülüğü devletçilik sanan bir hesap bana bunlar hain niye olumluyorsun filan demişti. Bakınız Türkçülüğün odağı ne olursa olsun devlete sahip çıkalım gibi bir mallık olamaz. Devlet yönetimi Türklüğün bekasına zarar veriyorsa hatta bildiğin Türk düşmanı ise  yönetim oradan indirilir. Baktın her yeri sarmışlar arkaları da sağlam o devlet artık senin celladın olmuş, gerekirse o devlet de bunların başına yıkılır. Atatürk de bir gün bu şerefsizler devleti ele geçirirse devletimin polisiydi yargısıydı demeyin dalın demiştir zaten. Ben bu Türkçü hesaba bunu söylediğimde e o zaman herkes dalsın devlete demişti. Ya işte herkes değil amacı bu olan dalsın yoksa dalan dalmış zaten dalmayan mı kaldı? 

Denilecek ki Türklüğün bekası çok mu mühim. Türksen mühim elbet. Değilsen yahut öyle hissetmiyorsan tın tın. Türk kültürü muhafaza edilmesi gereken bir kültürdür. Bizim yaşam tarzımızın garantisi bu kültürün muhafazasında. Ha Arap kültürünü Türk diye kakalamaya çalışıyorlar filan o değil. Yahut günümüz kültürü de değil. Bizim kültürümüzün özü tam bağımsız özgür ve adil olmak üzerine kurulmuştur. Bunu kalıplaşmış atıllaşmış şekilciliklere hapsedersek geri kalır böyle onun bunun iti çomarı oluruz. Bu temeli çağlar geliştikçe revize ederek ilerlemeliyiz. Atatürk de tam olarak bunu yapmıştır. Benim insanımın dini, siyasi görüşü neye meylederse meyletsin, söylediği şeyler ve fikirleri ne kadar saçma ve aptalca olursa olsun yaptığı şeyler bu bağlamdan kopmadığı sürece bana göre bendendir. O beni kabul etmese de benim kabulümdür. 

Dolayısyla aynı gemide olmamız farelerin geminin sahipleri olduğu anlamına gelmiyor. Gemi bizim ve öyle de kalacak. Farelerin bilmesi gereken bu. Ek olarak teoride işkenceye karşı pratikte işkenceye meyilli biri olarak bu iblis dinozoru bana verseler her bir sinir hücresini gece gündüz demeden tek tek dürterim. Diğerleri ekseriyetle aptal cahil ruh hastaları ama bu ve Burhan Kuzu gibi tipler(Bülent Arınç, Abdullah Gül vs.) bile isteye şeytanlık kovalayan tipler. Diğerlerinin mazeretleri de kabul edilecek gibi değil lakin bunların mazereti bile yok. Direkt A sınıfı şeytan bunlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)