28 Kasım 2017 Salı

HAKKINDA NOTA VERİLİP MEDYADA YOK SAYILAN DAVA

Reza itirafçı Halkbank eski GM'si potansiyel itirafçı, kanıtlar muhtemelen CIA'in kol gibi dosyaları, suç BM kararlarını yok sayıp kafaya göre takılmak suretiyle tam bir ahmak görmemiş cahil açgözlü davranışı ile gemicik kovalamak ve bunu yaparken de bilmediği işlere burnunu sokan her çapsız gibi götüyle dağları devirmek. Elbet tasmalarını elinde tutan, yol yordam gösterip arkandayız koçum çeken mafyaya güvenmek de bir başka mallık çeşidi. 

Peki bu gibi durumlarda süreç nasıl, ceza kime? Suçluya. Suçlu teslim edilmezse teslim etmeyen millete. Dünyadan izole edilip dışlanma, ambargo, abartılırsa BM operasyonu. Evet tanklı toplu. 

Şimdi diyorlar ki memleketi samanı bile ithal edecek hale düşüren Türkiye Cumhuriyeti düşmanlarını teslim etmeyelim, ödediğimiz bedeller yetmedi daha da ödeyelim ki saraylarda vatan haini ağırlamak için bedel üstüne bedel ödeyen tarihin gelmiş geçmiş en mal milleti olalım. Bana sorarsanız bu millet bunların hepsini hak etti. Bu saatten sonra açlıktan birbirlerini yeseler hiç de demem ki kurunun yanında yaş da yandı tüh. Yanmayacaktınız. Demek oturup sadece  izlerseniz böyle oluyor. Ha öyle olmadı diyelim sadece suçlular cezasını buldu ona da eyvallah. Yani benim için vız geliyor tırıs gidiyor bu saatten sonra. E bundan bize ne denilecek tabi ki. Ama anlattım işte sana neyse bana hiç zaten. 

Şunu da söyleyeyim ne yazık ki son düzlükte açılsa da, işleri öyle veya böyle yoluna koysa da benim milletim bitmiş bir millet. Atatürk'ün tasvir ettiği Türk Milleti bu yüzyıla varamamış. Bitmişiz lan biz gerçekten. Belamızı bulduğumuza o bakımdan da seviniyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)