17 Kasım 2017 Cuma

DOHTOR BU NE?


Gündem olan kıdemli avukatı gözüm hiç tutmaz, onda çok yanlış giden bir şeyler olduğunu sezmemek mümkün değil lakin şu fotoyla neredeyse övünüp onlar DHKP-C'den değil FETÖ'cülükten yargılanıyor tımam mı diyen tiplerle de nereye kadar muhatap olacaksın? Dünyanın en amaçsız işlerinden bir diğeri olur bu :/ Ek olarak açlık grevi klişeleştirilmiş dangalak bir solcu dayatmasıdır. Dünyanın en saçma salak işidir. Bu tip dilencilikler kapitalist trollerin bunlara soktuğu akıllar diye düşünüyorum. Eminim çok gülüyorlardır bu savaşıyorum zannedip ölüme yatmalara :/ Ben en son 5 yaşımdayken filan yapıyordum bunu. Annem istediğim bir şeye izin vermeyince yemek yemiyordum. Sonra hem dayağı hem yemeği yiyordum netice elde var sıfırın da altında bir şeyler oluyordu. 5 yaşında filan bırakılacak işler bunlar.

Ha evet DHKP-C devletin kontrolünde bir örgüt(tü). Çünkü o vakit devlet demek ABD demekti şimdi işler epey bir karıştı kim ne otluyor belli değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)