10 Kasım 2017 Cuma

ONU O DEMEMİŞ Kİ MUHALEFETİ O_o

Bir de de şeyler çıkmış Atatürk beni değil bilimi seçin dememiş ki bilmem ne. Kaynak gösterin diyorlar. Al sana detaylı detaylı anlatmış adam. Oku belki kafan açılır ne bileyim "Ben, manevî miras olarak hiçbir âyet, hiçbir dogma, hiçbir donmuş ve kalıplaşmış kural bırakmıyorum. Benim manevî mirasım ilim ve akıldır. Benden sonrakiler, bizim aşmak zorunda olduğumuz çetin ve köklü zorluklar karşısında belki gayelere tamamen erişemediğimizi, fakat asla taviz vermediğimizi, akıl ve ilmi rehber edindiğimizi tasdik edeceklerdir. Benim Türk milleti için yapmak istediklerim ve başarmaya çalıştıklarım ortadadır. Benden sonra beni benimsemek isteyenler, bu temel eksen üzerinde akıl ve ilmin rehberliğini kabul ederlerse, manevî mirasçılarım olurlar."
Cumhuriyet Bayramı açılış konuşmasından, 1933

Daha nasıl anlatsın adam derdini ebesi silkilesice başımıza bela gerizekalı cahil yavşaklar?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)