6 Aralık 2017 Çarşamba

UFAK TEFEK ARAKLAR

Sürekli yabancı dizi anlatmayalım di mi. Yerlisi de var bunun.Ufak Tefek Cinayetler dizisine baktım. Benzetildiği tüm dizileri izlemişim lakin hepsinden aparıp toplama dizi yapmışlar yani tam olarak herhangi biri gibi değil. Ana işleniş(sorgulama, tanıklar) ve zeğngin kadın karakterler etrafında onların aileleri ve birbirleriyle ilişkileri olayı tamamen Big Little Lies. Girişteki oldukça estetik görünen intro mudur jenerik midir neyse o stil Feud'dan arak. Pretty Little Liars diyen olmuş da onu da izlemişliğim var(neyi izlemedim ki demekse) nalaka hiç anlamadım. Cinayet mevzusu mudur örgütlü kötülük geyiği midir nedir? Hiç alakası yok bence. Daha da bizim bilmediğimiz Hint yahut Güney Kore dizilerinden de bol bol araklamışlardır muhtemelen. Fakat arak kötü bir şey değil o kadar. Yani sonuçta kaliteli bir şeyleri yerlileştirip halkımıza indiriyorlar. Oturup saçma sapan ağlak pembe dizi ile ülkeyi kocaman bir dedikoducu mahalleye çevirmelerinden yahut mafya özentisi yeni nesiller yetiştirmelerinden daha iyi diyebiliriz. Çünkü bizden sadece ağlak pembe dizi yahut saçma sapan testosteron kokulu mafya dizisi çıkıyor maalesef. Tarihi dizi kalitemiz de Muhteşem Yüzyıl'la bir yerlere gidecek gibiydi ama gidemedi. Gittirmediler. Bu bir gerçek. Diğer çıkan diziler de ya ömürsüz oluyor yahut arak oluyor. Ben asıl vay Mert Fırat şöyle böyle anlatılıp durulan adamı görünce şok oldum. Bildiğin çirkin la bu herif? O_o

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)