9 Aralık 2017 Cumartesi

NEDEN BÖYLELİK?


https://eksisozluk.com/erken-olur-maasi-da-sana-kalir--5519273?a=popular

Maalesef hiç sanmıyorum ki kurgu olsun. İnternet az çok bildiğimiz yahut tahmin ettiğimiz tüm insan iğrençliklerini her gün defalarca gözümüze sokuyor. TV'ye aptal kutusu denirdi internetse aptallarla dolu bir kutu oldu. Elbette bunları takip etmeyip başka başka yerlerde gidip film izler bir şeyler okursun. Tez filan okuyabiliyorsun mesela harika bir şey ama birazcık dünyaya döneyim ne oluyormuş bakayım dediğin anda dünyanı başına yıkıyorlar böyle. Ne dahiler ne iyiler üremiyor kardş ondan böyle aptallar ve kötülerle başbaşa kalıyoruz her geçen gün. Bilhassa ortalıkta hiç zeki insan olmamasını kalan son zekilerin de mümkün olduğunca insanlıktan kaçmak suretiyle bir yerlerde takılmasına bağlıyorum. İyiler de doğal olarak böyle bir dünyaya çocuk davet etmek istemiyor. Benim çocuğum yok diye bunları söylemiyorum. Çocuklarını bile kendi çıkarlarına bahane ediyorlar. Onları kullanıyorlar dilenci gibi. Bugün gördüm Ümraniye'de kadını defalarca bıçaklarken ve kadın yardım için yalvarırken kaçışan korkak itleri savunmak için yok efendim onun da çocuğu olabilirmiş ya ölseymiş diyorlar( https://eksisozluk.com/15-nisan-2017-umraniye-koca-vahseti--5518650 ). Yani o kadar herfiin sert bir cisim bulup caninin kafasına vurmasını beklemeyecekmişiz. Hem başları belaya da girebilirmiş. Aman başım belaya girmesin kadın orada inleyerek ölsün gidip bakmayayım bile ne haldeymişi neden savunuyorlar? Kendileri de aynısını yapacak. Meşru müdafaa diye birşey var başın belaya girmez gerizekalı. Hiçbir aklı başında hukuk sisteminde otur caniliği izle denmez. Elinden ne geliyorsa yap sen o an kamu görevlisisin denir. Ha beceriksizsindir heyecan yapan bir tipsindir gidip olaya atlama tabi çünkü faydadan çok zarar olabilir netice lakin ama deme ki ben haklıyım süferim. Sen çapsızsın. Bir de kadının iki çocuğu varmış da torbacısı ile şapmış da yazıp durmuşlar. Hala caniliğini, aptallığını, korkaklığını savunuyor utanmadan. Eğer çocuklarınızı gerçekten düşünüyor olsaydınız ütün bu olanları koyun gibi izlemek yerine onlara daha iyi bir dünya vermek adına bir şeyler yapardınız. Daha iyi bir dünya vermek yemek ver eğitim ver giydir değil. Eşek değilsen peydahlamışsın yapacaksın tabi. O çocuğun şerefsiz biri tarafından ortalık yerde rahatlıkla canice öldürülmeyeceği bir dünya hazırlamalısın. O çocuğun adaletli olursa adalet bulabileceğini bildiği bir dünya hazırlamalısın. O çocuğun bencillikle bir şey kazanılamadığını anlayacağı bir dünya hazırlamalısın. Senin asli görevin bunları temin etmek. Bunu da böyle insanlar olarak yapamazsınız. Onu da diyeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)