23 Aralık 2017 Cumartesi

GERALD'S GAME


Stephen King beğenmiş diyorlar, merak eden çıkarsa ben de beğendim. Tabi afişe bakıp aha erotik film meme göreceğiz diyenlere önden diyelim, filmde meme filan yok. İvit hiç yok :/

Hikaye oldukça sade, tabi geçmiş ve geleceğe bağlantıları var ki bence güzel bağlantılar. Filmde de güzel kurgulanmış. Bir de ben hiç sevmem ama Stephen King tasvir manyağı bir yazar, yönetmen de ona uyup tasvir manyağı sahneler çekmiş.Güzel de çekmiş. 

Film romanı gibi tam bir psikolojik gerilim klasiği. Başrol oyuncusu kadına atar gider yapanlar olmuş yorumlarda ama bana kalırsa gerek tipiyle gerek oyunculuğuyla role çok uygun. Aslında anlatılacak çok bir şey yok fakat bir uyarı da kadınlar;  Bunu izleyen kadınlar aseksüel olma kararı alabilir. Ben şahsen 1 milyonuncu kez aldım bu kararı yine. 

Türü sevenler izlesin. Baydım diyeni hortlaklar kovalasın!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)