26 Aralık 2017 Salı

GOOD BYE TUZLA O_o

Tuzla'daki satlerdir süren havadaki aşırı rahatsız edici muhtemel kimyasal madde vakası ile alakalı foto'yu evrensel net'ten aldım. A haber canlı yayında dediler baktım ona özet geçeyim; halka açıklamayı sadece bir spiker yapıyor, yaptığı açıklama da şu, yetkililer titizlikle inceleme yapıyor(5 saattir), havadaki maddenin ne olduğunu tespit edemediler ama öldürücü değerlerde olmadığı bilgisini verdiler(5 saattir solunduğunu hesapladılar mı bu gerizekalılar acaba ne olduğunu bulamadıkları maddenin ve halkın ordaki tam teşekküllü görevlilerden değer olarak eksiği bir nedir?). Allah belanızı versin diyeceğim ama bu zaten vermiş hali belli ki.



Ağlanacak halimize istem dışı gülerken ölüyordum. İçtiğim kahve önce burnuma sonra genzime kaçtı ulan Allahsız tosbağalar!



Bana olay pek bu gibi gelmedi de zira kokunun ilk duyulduğu yer yayılması ve alanın genişliğine bakarsan nasıl yani(Patlayıcı Maddeler Yolu sakinlerinden birileri burada öyle çok koku filan yok diye yazıyorlar?) Ve fakat ne demek İSKİ kırdı da yine geldiler? Bir kere bu iş İSKİ'nin işi değil zaten. Kimyasal atık denetimi kapsamlı ve ciddi bir iş. Fabrikaların ne ürettikleri buna göre ne kadar kimyasal atık çıktığı matematiksel olarak belli şeyler. Nasıl ortadan kaldırıp kaldırmadıklarını da belgeleriyle ispat etmekle yükümlü olmalılar. Çünkü atık imha işi zaten başlı başına profesyonel bir iş kolu . Bunları düzgün takip eder ve denetim yapar(misal veriyorum düzenli ve habersiz ziyaretler) yakaladığınızda ruhsat iptali dahil her türlü ağır cezayı uygularsanız tabi ki. Bakınız bizi kıskanan Almanya'da uygulamalar neymiş mesela? Fakat bu halk ve bu bitmez tükenmez domokrasi şenliği ile o aşamaya 1000 yıl geçse de gelemeyiz tabi :/


Offf yea ne olduğu bilinmiyo ama zehirli olmayan nahoş bir kokuymuş işte be ya. Siz de amma şaaptınız ha. Bunlar çok yeni modeller değil yalnız. Valla radyasyonlu değil deyip çay içen modellerin yeni versiyonları. Bazı il ve ilçelere AKP nükleer santrali şart gerçekten. Ben kendimi feda etmeye hazırım.



Ayaklar baş olunca kaçınılmazlaşan skandallardan bir küçük kuple.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)