1 Ekim 2017 Pazar

ÇOK ARADINIZ Dİ Mİ BU TİPLERİ?

Ekşi'de lord eddard stark mahlasıyla Atatürk'e, kadınlara, Türklüğe, Türkiye Cumhuriyeti'nin kuruluş ilkelerine ve bunlara sahip çıkanlara, medenice yaşamaya ve medeniyeti de orjinali ezik kasaba zihniyeti olan sonradan ve bolca özenerek ama kapasitesizlikten ötürü maalesef yarım yamalak aydınlanmış cihangir solcusundan liboşundan değil(elbette bunların bir kısmı ben zengin aileden geldim şu kolejlerde okudum filan diyebilir ama bir iki nesil öncesine bakarsak yine bir ezik kasabalı/köylüye toslayacağımız kesin. Bu arada her kasabalı köylü eziktir demiyorum. Bahsettiğim kendilerini bir şey sanmaya aşırı hevesli ama bir o kadar da çapsız tipler. Zaten eziklik de böyle bir şey) aklın yolundan öğrenmeye azmedenlere pervasızca saldıran bir tip vardı. Yani siyasal islamcı etiketiyle yumuşatılan ama aslında İngiliz muhiplerinin devamı yobaz kafanın bir temsilcisi. Yaptıklarıyla mağdur azınlık rolünü üstlenen aslen Kürt Teali Cemiyeti'nin devam senaryosundaki figüranları da memnun edip desteklerini alıyordu. Bu kişi ifşa edilmiş.

İfşa edilmesi ile kendisini konu edinmezdim lakin kendisi artık ülkemizde oldukça sıradanlaşan ahlaka ve vicdana aykırı fiiler sonrasında kuyruğu dik tutayım sesimi daha yükselteyim haklı olduğumu sansınlar taktiği doğrultusunda evet o benim, gocunmuyorum, kıvançlıyım falan filan beyanlar verdi. Görüldüğü üzere ülkede ne kadar sorunlu tip varsa bir bir bulmuşlar ve piyasaya sürmüşler. Eğer bir şekilde engellenmezlerse delirmeyen kalmayıncaya kadar da saldırmaya devam edecekler belli ki.

Bu kişi kimseyle ve hiçbir şeyle alakasının olmadığını iddia etse de FETÖ'cü yazarla röportajdan Türkan Saylan karalama eyleminde sözcülüğe kadar pek çok yerde yıllar boyunca boy gösterdiğini mahlas başlığının altında verilen linklerden tespit edebilirsiniz. Bir de kendi ağzıyla aktrol değilim onlar sizin sözlüğünüzü sizin sandığınız kadar sallamıyor demiş ki kimseyle alakan yoksa bu net ve güya doğru bilgiyi nasıl edindin mesela?

Neyse bu saçmalıklara daha fazla kafa yormaya lüzum yok zaten aşağıdaki alıntı konuyu özet geçmiş.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)