17 Ekim 2017 Salı

BİR AVUÇ ŞEREFSİZİN OYUNCAĞI OLMUŞ İNSANLIK

Holivud'un ağır yapımcılarından Miramax'ın kurucusu Harvey Weinstein adındaki bir herif seri tacizci ve tecavüzcü olarak afişe edilmiş. Bakınız aşağıda liboşların ilahesi Meryl Streep kendisine "God" yani tanrı diyor. Çeteleşme ve leşlik her yerde. Sübyancı yönetmeni bile ama süfer yönetmen diye savunacak kadar alçalabilen çıkar budalası aşağlık varlıklarla dolu bir dünya. O yüzden insan biraz sağına soluna bakar. Bunu ben mi beğeniyorum yoksa birileri beğenmem için bana dayatıyor mu. Bunu ben mi düşünüyorum yoksa öyle olduğunu mu zannettiriyorlar. Matrix gibi bir evrende yaşadığımızı iddia edenler var. Matrix'i insanların beynine kurmuşlar çoktan daha da ordan çıkacaksın da evreni kavrayacaksın bilmem ne? Yolun epey uzun gerizekalı insanlık :/



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)