22 Şubat 2018 Perşembe

The Death of Stalin (2017)




Soğuk savaş döneminden hatırladığımız Ruslar hakkında kara propaganda yardırma mevzusuna iyice daldılar belli ki. Tabi Ruslara en güzel nereden çakılır? Stalin'den. Böyle trajik mevzular hakkındaki kara mizah pek çokları için rahatsız edici olabiliyor ve aslında bana göre de bu trajik gerçeklikleri mizah unsuru yapıp önemsiz küçük meseleler algısını kışkırtarak sunmak gerçekten sağlıksız düşünce yapısına sahip toplumların önünü açıyor ve fakat eğer ki iyi yapılmışsa ben böyle şeylere epey gülüyorum. Elbette filmi öylesine bir komedi olarak ele almak suretiyle izleyip ciddiye almayarak. Bu film niyet bakımından neye hizmet ettiği gayet aşikar olsa da bence iyi bir kara mizah örneği. Eğer ki bana giren çıkan yoksa böyle düşünüyorum tabi ki. Evet Atatürk hakkında böyle bir şey yapsınlar bakalım orayı yıkmazlar mı? Aynı şekilde Rusya filmin bir kara propaganda yapımı olduğu hakkında beyanda bulunmuş resmi bir şekilde. Tabi hemen yok siz sansür yapamazsınız yok siz eleştiriye açık değilsiniz bakınız Almanlar Hitler mevzusu ile alakalı yapımlara bir şey diyor mu? İstediğimiz kadar atıp tutup saldırıyoruz gıkları çıkmıyor diyorlar. O Almanlar ahmaklığı liboş görünümlü soytarı kardeş. O Almanların mallığı :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)