12 Şubat 2018 Pazartesi

KERİZ AVININ SON KURBANI TÜRKLER

Hassas olunan konuları alet ederek herkesi oyuncakları yaptılar. Sıra en sonunda Türk milliyetçilerine geldi ve üzülerek görüyorum ki bizim asıl milletimiz bu oyunları yemez derken en çok bizimkiler yedi. Zira onca sene olan biteni gördükten sonra sıra en son sana geldiğinde sen de yiyorsan en aptal sensindir. Yemedik ayağına yalandan eleştiriyor bir kısmı ama kimse de çıkıp açıkça benim düşmanım benim ordumu babasının malı gibi kullanıp onu kendi çıkarlarına alet edemez deme cesaretini gösteremiyorlar. Yok yaptıklarının telafisi için yapıyorlarmış da bilmem ne tayfası var bir de. Ne telafisi, neyi telafi etme basiretini gösterecek bunlar? Nerde o haysiyet o şeref? Arada bulasın. Daha önce yine söylemiştim. Şerefsize şerefsiz hesap soramaz. Şerefsiz şerefsizi kırsa da umrumda değil. Şereflilerin yapması gereken işleri şerefsizler yapıyorsa daha bir sürü şerefsizlik kapıdadır. Ahmak sürüleri ile yaşamaktan bıktım artık. Düşmanı emperyalin ortalığı karıştırmak ve bundan çıkar sağlamak için işgal ettiği topraklarda aramayacaksın. Düşmanın adresi belli.

Daha önce de yazılarımda belirttim. Türkler için savaşılmıyor Türk gibi de savaşılmıyor. Bakınız terör örgütü sivilleri kullanarak 9 askeri katletmiş. Her yerde bir ağlaşma vay efendim ne kadar da zalimlermiş bilmem ne. Elbette zalimliklerine işaret edilecek, bu sürekli hatırlatılacak fakat bunu ileri sürüp ağlanmak nedir? Bunlar terörist zaten?  Irak ve Afganistan'da olanları incelemeden mi dalmış Suriye'ye şanlı ordumuz? 2 tane filim izleselerdi bari? Karşımızda düzenli ordu yok terörist var. Her şeyi yaparlar elbet. Teröriste şöyle yapma böyle yap diye emir verebileceğini mi sanıyorsun? Bunların bir devleti yok velhasıl hesap verecekleri devletler arası bir anlaşma da yok. Zaten ne için kuruyorlar bu terörist organizasyonları? Bunlar devletler için hem ucuzlar hem de kullanan devletler aralarındaki bağı inkar ederek  hiçbir şekilde hesap vermiyorlar. Ama böyle bir şerefsizliği yapan bizimki gibi bir ülkeyse çatır çatır onu da bize karşı kullanacaklar elbet. 


Senin hesap soracağın merciler belli. Orada her ne sebeple olursa olsun ister kasıtlı ister beceriksizlikten bir tek askerin tırnağı kırılıyorsa onları yönlendirenlere hesap soracaksın. Bu nasıl bir rezalet diyeceksin. Sen hala düşmana vay efendim neden düşmanlık ettin diye saydır. Sen böyle ahmak oluduğun sürece daha neler yaparlar sana neler neler.


Dikkatinizi çektirse askerimizi demedim. Zira benim milletim için ölmeyen aksine benim milletimin aleyhine savaşan ordu ile hiçbir bağlantım yok. Ne yaparlarsa yapsınlar.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)