12 Şubat 2018 Pazartesi

HAİN YAŞAMA SAVAŞI VERİYOR DİYE ÜZÜLECEKMİŞİM?


Demişler ki siyasi görüşü için bu kadar da zalim olmayın bık bık. Öncelikle vatan hainliği siyasi görüş değildir. Kimin hainiyse sahibi üzülsün ben ne üzüleceğim. İkincisi siyasi görüşler masum insanların hayatta kalıp kalmamasına etki ediyorsa ki son yıllarda fazlasıyla etki etti görüldüğü üzere her kimin peşine takıldıysanız ve onun elinde masum kanı varsa o  kan sizin elinize de bulaşmıştır. Ha bu cinayetler işlenirken sadece oturup izlediyseniz siz de o suçun içindesinizdir. Çünkü onları var eden, onların bunları yapabilmesini sağlayan sizlersiniz. Yok niyetim iyiydi yok bilmem ne yok. Hele ki günümüz dünyasında bilgi ve iletişim bu kadar rahat sağlanırken kimse benim haberim yoktu demeyecek. Amazon'da yaşayan bir kabile değilsen bilemedim demeyeceksin. Bilmiyorsan araştırmadığın, öğrenmediğin, öğrensen de işine gelmediğinden görmezden geldiğin için. Tüm bu sebeplerden dolayı bazıları geberirken vay efendim bakınız bir hayat yitip gidiyor edebiyatı parçalayacak değilim. Ben geberdiğimde de tek bir şerefsiz vah vah gitti ya derse bilin ki bir şeyleri yanlış yapmışımdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)