2 Haziran 2017 Cuma

Şimdi reklamlar: Dinimiz amin



Tramvay hattında namaz şov yapan kafa bir şeyleri protesto için yapsa eyvallah ki zaten amaç ya siyasi ya münferit egomanyaklık gibi bir şey olmalı, yoksa ilgili kişinin psikolojik durumu epey bir vahim. Hadi bu tipler tek tük. Ya bunları savunan, kötülüğün en büyük sermayesi sorgulamayı günah sayan koyunluğun yılmaz ordusu o yığın. Asıl mesele bunlar.

Bize ibadetin gizlisi makbuldür bilgisi verildi. Bunu da aşağılıyorlar. Efendim ibadet göstere göstere yapılacakmış ki insanlar özensinmiş. Yahu bir insan senin gibi birine niye özensin ey çakma peygamber? Sen özenilecek birisi misin? Senin ahlakın, duruşun, karakterin özenilecek bir karakter mi ki insanlar ay ben de bunun gibi olayım demek namaz kılınca böyle olunuyormuş desin? Hem sen insanları 5 yaşında çocuk gibi kandırmaya çalışınca, onların özgür iradelerini yok sayınca acaba Allah'ın ne düşünüyor bu konuda? O bilmiyordu di mi beyin yıkamayı, kandırmayı, dolandırmayı. Neden özgür irade verdi insanlara acaba?

Türk kültüründe böyle görgüsüzlükler, böyle şovlar yoktur kardeşim. Bir Türkün dini, ahlakı, dünya görüşü her ne olursa olsun o değer verdiği şeyi asla ayağa düşürüp ucuzlatmaz. Bu ithal görgüsüzlükler, bencillikler, din tüccarlıkları bu ülkenin ve her ülkenin ve insanlığın ayakta kalmasını sağlayacak olan insani değerlerin bir bir tahrif edilmesidir.

Benim dedem Atatürk'ün yolunda 40 yıl köy köy gezip eğitmenlik yapmış bir insandı. Rus yazarları da okurdu, tarihe de aşıktı, yabancı dil öğrenmeye merakı da vardı ve aynı zamanda 14 yaşında hafız olmuş 5 vakit namaz kılan bir insandı. Hakka hukuka, ahlaki değerlere insanları taciz etmeden önem verirdi. Namazını bir kedi gibi, sinsi gibi kılardı. Özenilecek insan böyle bir insan modelidir. Sizin gibi çomarlar ise insanı dinden imandan soğutmaktan, çıkartmaktan başka bir şey yapmaz.

Tabi ki sizin aslında tek derdiniz yetersizliklerinizi örtmek için ortalığı karıştırıp güzel olan ne varsa yıkmak. Derdi insanca yaşamak olan kimse sizden razı değil. Razı olmasını beklediğinizin olması ise bu şartlar altında imkansız görünüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)