16 Ağustos 2017 Çarşamba

HEPİMİZİ APERATİFLİĞE DAVET EDEN İSA'LAR



Bu kafaya da bayılıyorum. Nihayet birileri de sıklıkla dalga geçer oldu :) Burada konu edilen modellere göre insanların doğal yaşama alanı evlerinin oturma odası O_o Sana sürprizli haberlerim var minik kelebenk. İnsan yırtıcı bir hayvan. Avdan çok avcı özellikleri taşıyor(genine bağlı tabi hangisi baskınsa artık O_o). Yaşama alanı da neredeyse tüm dünya ve hatta dünya dışı. Çünkü gerçekte canlıların yaşama alanı listesini evren tapu müdürlüğü değil onların kendi becerileri belirliyor. Velhasıl zevk için hayvan avlanmasından vs. ben de hoşlanmıyorum ve bilhassa yırtıcı olmayan hayvanlara karşı da boş değilim ama oldu da evimin oturma odasından çıkasım geldi ve bir yırtıcı bana saldırdı imkanım varsa uzanıp karnını doyurmasını bekleyecek değilim. FIRSATIM OLSUN ANASINI BİLE BELLERİM. Ehem evet. Şimdi neyşinıl cografik... :p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)