1 Ağustos 2007 Çarşamba

Gel Gel Ne Olursan Ol Yine de Gel



"Gel gel, ne olursan ol yine de gel". Böyle de bi laf üretilmiş vakt-i zamanında. Pek bir makbul kabul edilir. Bana gelmeyin kardeşim! Ben sevmem öyle her çeşit insanı. Döverim.

Geçmişe dönüp bakınca pek bir şey göremeyenlerden misiniz bilemem ama ben öyleyim. Her şey bir anda olup bitmiş gibi. Ne üdüğü belirsiz insanlar canınızı sıksa da o sıkıntı zamanı uzatamamış. Yani öyleymiş gibi hissettirememiş. Sanki çok mutluymuşsunuz gibi bir anda yitip gitmiş zaman. Einstein yanılmış. En azından benim dünyamda işlememiş teorisi. O benim dünyaaaam. Ehm neyse.

Zamanın geçtiğini ne o punk 80'lerin modasından, ne yıllıklardan, ne fotoğraf albümümden anlayamıyorum. Hatta ayna bile bir şey söylemiyor bana bu konuda. Ben zaten suratıma da pek dikkatli bakmıyorum sanırım. Alnımın geniş olduğunu farketmem lisede otoportre çizdirmelerine denk gelir. "Bu kim?" diye fotoğrafımı gösterseler "tanımıyorum" diyebilirim. Belki de benden kaynaklanıyor yani.

Sadece müzik biraz kıllandırıyor beni. Bir şarkı dinliyorum ve uzun süredir dinlemediğimi farkediyorum. Uzun süredir yemek yemediğini farkedip akşam olduğunu anlamak gibi. Evet müzik ruhun gıdasıymış. Bu laf olmuş. Diğerleri olmamış.

Her ne olursa olsun geleni kabul etmek belki de hoyratça savuruyor insanı o yana bu yana gibime geliyor. Yani biz de yaptık gelenek-görenek, kalp temizliği, vicdan rahatlığı, sempati-empati kirliliği adına bu hataları. Ne oldu? Hiiiç. Mesele de bu zaten.

Sonra dönüp bakınca geriye, tıpkı trafik kazasının şokunu atlatamayan ve sorulduğunda "bilmiyorum, küt diye bir ses duydum sonrasını hatırlamıyorum" dersin. Evet kıçına şaplak attılar. Sonrası flu.

İşte o yüzden her kim olursa olsun gelmesinler hayatınıza ki size de gelenler gelmesin. Filtre kesin çözüm. Belki korkaklık, belki müşkülpesentlik, belki arızalık bir durum bu. Olsun. Yeter ki içerdeki hava temiz kalsın. Susuzluk pek çok şey, nefes almak her şeydir.

"hush little baby, don't say a word
and never mind that noise you heard
it's just the beasts under your bed
in your closet, in your head"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)