10 Mart 2017 Cuma

SİZİ AZ BİLE SİKİYORLAR

Mazoşistlik yaptım ve solcu ve liboşların Filli Boya reklamı yorumlarını okudum. Epeydir bakmıyordum ne bok yiyorlar hala çok ağır hastalar.

Neden dincilerle birlikte sahil kasabasına gidip domates yetiştirmiyorsunuz siz? Gerçekten buna hepimizin çok ihtiyacı var. Bak total fayda. Belki domates ihracatında dev rekorlar kırar sizin yediğiniz bokların borçlarını kapatırız bile ha? Zararınız değil faydanız olur ilk defa?

Bir sürü saçmalayıp ego tatmini arayışında eziklik çukurlarında bol bol yuvarlanmışlar da örnek olarak şuna değinmek istedim. Şiddete maruz kalan kadına sahip çıkmak neymiş meta mıymış kadın. La izlerlerse insanlık ölmüş amk diyorsun kodumunun malı? Orada kadınlar da erkekler de tabi müdahele ederim diyor? Çünkü etmem gerekiyor. Çünkü haksızlık karşısında susan dilsiz şeytan filan gibi.

Kadın elbette kendini korumaya odaklanıp onu öğrensin gerekirse alet edevat da kullansın bunun için ama o zaman da şiddet olmasın bık bıkı yapıyorsun. E insan denen yaratık bir hayvan türü ve şiddete meyili de çok olan vahşi bir hayvan üstelik. Şeyleri görmezden gelince onlar yok olmuyor. Sokak ortasında ayı gibi herif yanındaki kadını itip kakmaya hatta darp etmeye başladı mı herkes müdahele etmeli. Aynı şey erkeğe şiddette de, çocuğa şiddet uygalayan anneye de hepsine yapılmalı. Çünkü güç dengesi darp edilenin aleyhinde. Yani güçsüze her kim saldırırsa gücü birleştirip ondan yana olmak en doğal tepki olmalı. E gün de 8 Mart'sa, ülkede karısını dövene polis bile müdahele etmiyorsa? Demek güncel sorunları güncel detaylarda güncel güncel ele almakta bir sıkıntı yok aksine fayda da sağlayabilir. Sizin varsayımsal evreninizde o işler öyle olmayabilir ama içinde yaşadığımız gerçeklik böyle bir şey.

Bakın herkesin anlayabileceği kapsayıcı bir dille anlatmaya çalışıyorum. Herkes iblislikle savaşıyor güya. Fakat mallıktan dolayı oldukları asıl şey iblislerin uşağı olmak. Bunları kasıtlı olarak manipule edenlere diyecek bi şey yok. O kendi cehennemini kendi kurmuş bir mal. Onu kurtaraman. Mesele diğer aymazlar.

Bu mallara bu iblislikle nasıl mücadele edileceğini de iblisler öğretmiş. İşte pankart aç, açlıktan gebert kendini, molotof atarsın şuraya. Film olsanız çok güzel absurd komedisiniz ama değilsiniz işte amk. Reel, kanlı canlı, bizim hayatımızı siken mallar olarak geziyorsunuz. Hadi siz yine iyisiniz ha, ötekileri tankların önüne attılar. Sanki devlet değil o sorumlu bu işlerden. Ya güler misin ağlar mısın gerçekten.

Düne kadar türbana özgürlük diye böğürülen Boğaziçi Üniversite'sinde şimdi muhalif görüşten herhangi bir konuşmacının ağırlanması dahi yasaklanıyor .Diyorlar ki efenim biz solcular olaraktan liboşlar olaraktan iyi niyetimizle mi yargılanacağız. Bana ne lan senin niyetinden beyinsiz? Bu söylemi yaygınlaştıranlar da zate iyi niyetli filan değildi. Anca 3 gün sonra tekrar kullanacakları hödükleri olaydan soğutmasın. Dert bu. Bunun kandırıldım, niyetim iyiydi, Allah affetsin kafası ile tam olarak ne farkı acaba? Hayır.

Sorgulayacaksın ve suçlu bulacaksın kendini. O götler önce bir gökten inecek, verdikleri hasarın neticelerinin sorumluluğu altında ezilecek ondan sonra belki bir bok olabilirrsiniz kim bilir?

Kasten adam öldürmemiş olman neticeleri umursamadan savruk bir şekilde saçmalayarak adam öldürmekten farklı olsa da suç suçtur. Netice belli. Kimse olası neticenin bu olabileceğinden haberim yoktu diyemez. O kadar da beyinsiz değilsiniz biliyoruz. Kumar oynadınız alenen umursamadan. Koca ülkenin ebesini siktiniz, neticede de elinize verdiler siki oturdunuz aşağıya. Onca uyarıya rağmen. Malca gaza gelip. Hala da aynısınız. Ülkede hata yapı da yaptığından utanan bir tek kimselerin beğenmediği (ki ben de pek beğenmiyorum) ülkücüler. Üstelik hiçbir şekilde bu durumdan nemalanmadıkları halde.

Bu iblisler ellerinde her türlü imkan olmasına rağmen stratejiyle geliyor sana sen de kadın meta mı niye korunsun canım siki siki fiki fiki amk.

Hep diyorum. Yine diyeceğim ve maalesef ben geberene kadar bunu bana söyleteceksiniz herhalde; "SİZİ AZ BİLE SİKİYORLAR"




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)