29 Nisan 2008 Salı

Beyin çorbası

Hani sürekli bilimsel alanda ne naneler yediler takipte değilim ama epeydir bu kadar heyecan veren bir gelişmeye denk gelmemiştim diyeyim.

Huzur veren kanal neyşınılcogrofik takılırken takılırken bir baktım adamlar "işte biz fare beynindeki nöronları ayıkladık, soracıma onu kaba koyduk, nöronlar tekrar bağlantı kurdu arasında ondan sonra biz de bilgisayardan data aktardık elektrodla bunnara, tepki vermeyen nöronları elemine ettik kalanlara da uçak similasyonu kullandırdık. Eğittik kerataları" filan gibi bişiler anlatınca oha dedim. Çüş oldum. Şok poroğramı vardı bi vakit kafaya alıodu milleti. Bu mudur dedim.

Bilimsel şüphe de sardı içimi ahan da araştırdım. Zate neyşınıl bu star magazin deyil ama bazı bazı saçmalamıo da deiller. Ahan da konuyla alakalı Kanıt 1(başka kanıt mı aricem be neyse işte poroğramın adı da "i did'nt know that" sanırım. Zate nerden bileyim heriflerin manyağa sarıp fare nöronlarına similasyon oynatçağını.

Tabi wow oynatsan bile bu nöron çorbasına mühim değil. Mesele kavanozdaki adamın tastaki fare versiyonudur. Yane beyninizin mutfak robotu içinde kafasına göre yaşayabilme ihtimalidir(morti'nin en büyük dileğinin gerçekleşmesi belki de:p). Gittiği yere kadar belki de nöron takviyeleri ile patlayana kadar varlığını bilinç düzeyinde sürdürme hadisesidir. Ey romalılar bu budur.

Bu itler zate kim bilir ne işler çeviriolar, kaç mutant, klon, android ürettiler bilemioz. Doktor Moreau'nun adası yok şimdilik elimizde belki de. Kavanoz işi tamam ama.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)