27 Nisan 2008 Pazar

azizin köpekleri dinle bu cimbomun sesi



Hakkımda yapılmış/yapılacak binlerce ya da hiç saçma yorumun akıl yoksunu olma olasılığı çok yüksek. Neden derseniz her şeye cevabı hazır olan bir lafazanım ben. Bana bir yerden saldıracaksanız "nedir bu senin gs fanatikliğin?" yolunu takip ediniz. Zira halihazırda bir cevabım yok buna.

Galatasaray! O minik sarı kırmızı topları birbirine çarptım evet. O bayrağı salladım, o takımı sevdim, o renklere taptım. Ne skime bilmiyorum ama yaptım bunları evet.

Fenerbahçeden hep nefret ettim. Nefretim çok kıymetlidir halbuki. Yaptım bunu. Fenerlilere hep şöyle bir tepeden baktım. Epey bir tepeden. Küçümsedim onları hep sanki saçmaca.

Bu gün galatasaray bana istediğimi verdi. Hani "şuraya koş, şuna pas ver, buna şarj et" dersin ya. Ne dediysem yaptı. Ve evet feneri yendi 1-0. Çok gereksiz bir zafer belki de ama mutlu etti beni.

Birileri gibiydim. Onlar gibi sevindim. Teşekkürler.

1 yorum:

  1. Fenerbahçe'yi tutacağıma aklımdan bir sayı tutarım daha iyi! :-p

    RE RE RE
    RA RA RA
    GS GS
    CİM BOM BOM

    YanıtlaSil

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)