19 Mart 2018 Pazartesi

TERÖRİSTLE DÜŞÜP KALKAN TÜRK ORDUSU(!)

https://eksisozluk.com/entry/75177786

İngiliz, İsrail köpeği olduğumuz bu kadar aşikarken ısrarla aksini iddia edenlere kanıp onların yönlendirmeleri ile her geçen gün leş ülke seviyemizi daha da yükseltiyoruz. Elbette tüm bunları asla ve asla yemeyen milletimizden insanlar mevcut fakat açıkça belli ki hem bu ülkede hem dünyada Türklük izine pek de rastlanılmıyor. Öyle hemen sevinmeyin Türk düşmanları, böyle fos nesiller tarihte de karşımıza çıkıyor yani öyle bittik tükendik diye bir şey yok ama lanetli bir nesille karşı karşıya olduğumuz da belli. Dün Youtube'da diğer Türk devletlerindeki Türklerle yapılan sokak röportajlarına baktım. Kendinizi Türk hissediyor musunuz yahut Turan gerçekleşebilir mi gibi sorular sorulmuş. Elbette bunlar rastgele seçilmiş kişiler fakat içten içe biliyoruz ki durum çizilen resim kadar vahim. Cevaplardan anlaşılıyor ki kim kimle düşüp kalktıysa onla birlikte şaşı kalkmış. güneye indikçe Pers Arap kafaları batıya gittikçe Rus kafaları, Doğuda Çin etkileri yadsınamaz düzeyde vs.

Herkes Kurtuluş Savaşı bir milletin mücadelesi idi, Atatürk ve silah arkadaşları vs. diyor, elbette sadece o son büyük savaşta değil ondan önce de Türk Milleti'nin bekaasına katkı sunarken can veren tüm atalarımıza can borcumuz var. Mevzu buraya gelmişken şunu da belirtmek istiyorm, diyorlar ki bir milletin bekaasının en önem var? Ben hayatıma bakarım milletimden bana ne? Bakamazsın işte hayatına. Köleleşirsin. Bunla yaşayabiliyorsan yaşarsın elbet ama yaşayamayan milletler var. Hatta tek bir millet var, o da bizim milletimiz. Her Türküm diyene bakma sen ha Türk olup yavşak olmayan yok mu? E o da var biz Türküz dedik kusursuz bir ırkız demedik lakin açık söyleyeyim Türkiye Cumhuriyeti'nin kuruluş mucizesinin tek bir mimarı var o da Atatürk. Düşmanlar hainler hep vardı hep olacak ama bunlarla mücadele edecek olanlardaki bu malzeme kifayetsizliğine bakınca ancak yoktan var etme gücüne haiz biri tarafından başarılabilinir işlermiş bunlar diyor insan. Hani Atatürk'ü tanrı gibi görüyorsunuz bilmem ne diyorlar ya? Sizin tanrılarınız da yoktan var etmiyor mu? Ben en azından tanrımı gördüm bildim tanıyorum, ya sen?

Bazen atalarımızın ciddi ciddi uzaylılarla iletişime geçtiğini hatta onlarla genetik alışverişte bulunduğunu filan düşünüyorum. Seyrele seyrele bugünkü saçma sapan tipler olmuşuz herhalde. Atatürk ise ciddi ciddi son Türk olabilir. Artık nasıl bir genom teşekkül ettiyse, yoksa yardım mı geldi yine göklerden her neyse. Çünkü tüm bu saçmalıkların açıklaması da ancak ve ancak çok saçma bir şey olabilir O_o

2 yorum:

  1. amına kodumun ruh hastası seni he atalarımız uzaylılarla yattılar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türklerden bahsediyorum sen niye üstüne alınıp da kendi kendine gelin güvey oldun primatçım?

      Sil

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)