18 Mart 2018 Pazar

ŞAHSİYET

Şahsiyet namlı diziyi izledim(ilk 3 bölümü birden). Yönetmen bilinen bir oyuncuymuş o kısmı bilemedim ama yönetmenliğine bayıldım ya da belki de görüntü yönetmeni ve kurgucunun başarısıdır bilemem ama nihayetinde bu şahane kararlar verilmiş. Hikaye elbette arabesk(bu bize has değil tüm dünyada arabesk çünkü insanların acı çekmesinden keyif alan bir kitle var surların arkasında belli), senaryo bir iyi bir kötü, belli bir istikrar tutturulamamış. Oyunculukların ortalaması yüksek tabi ama Cansu Dere olmamış be canım. Olsa ayırmam ben modelmiş şuymuş buymuş netekim bakkal da iyi bir oyuncu olabilir yani bu iş eğitim işi olsa da daha çok yetenek işi. Cansu Dere'nin zaten normaldeki karakteri soğuk tavırlı ketum bir insan falan filan diye ona uygun senaryolarda oynatılan bir kadın oyuncu sanırım ve elbette bazı oyuncular sade stilli oyuncular falan filan da yani hiçbir şey ifade etmeyecek kadar silik bir oyunculuk da ne bileyim. Belgesellerde sokaktan geçen depresif kadını filan iyi oynar mesela O_o

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)