13 Nisan 2017 Perşembe

Tiwitter Hesabım Violent Gerekçesiyle Askıya Alındı Başvuruda Bulunmayı Düşünmüyorum Bilginize

  •    Gerekçe de şöyleymiş. Tabi hangi twit ne filan bir bilgi yok. Öylelik O_o  Violent threats (direct or indirect): You may not make threats of violence or promote violence, including threatening or promoting terrorism. 
Bu arada hesap orada duruyor görünüyor ama benim girmeye yetkim yok ve hesabımın bu gerekçeyle askıya alındığını yazdılar ekrana. Ve ısrarla cep telefonumu soruyor o bu O_o Belki de silinmesi vakit alacak hemen silinmiyor zira yazmışım da yazmışım. (Silinmedi hala, arada silinmesin diye kıllığına log in oluyorum daha hala tel soruyor zibidiler O_o).




Yeni bir hesap açayım dedim o da 24 saat dayanmadı :) Sansür en sevdikleri :/


Nasıl bir teknolojileri varsa DNS kullandığım ve IP'imi sıfırladığım halde başka değişik bir mail adres ile açtığım yeni twitter hesabı açılır açılmaz kafadan askıya alındı(TT Kablonet modeminden kıllanıyorum) O_o Nasıl bir kara listeye alındıysam demek, Silivri'ye ziyaretime gelirsiniz artık :p



Çok eğlenceliler yalnız şu da var;

Benim atam bu yurdu düşmanın önüne attığı kemikleri elinin tersi ile itip kanını dökerek bize miras bıraktı. Ben onlara nankörlük edip de aç biilaç savaşarak miras bıraktıkları vatanımı bu şerefsiz, ezik, çomar, cahil, aptal, karaktersiz, utanmaz, yüzsüz, arsız vatan hainlerine altın tepsiyle sunacak değilim. Şerefsiz bir korkak gibi yaşayacağıma dipsiz bir kuyuda geberirim daha iyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)